Gefeliciteerd met de veulentjes! Hier (gelukkig) nog helemaal niks, ook geen tietjes. Mogen nog een maandje binnen blijven hier.
Piarens
Geplaatst: 05-04-20 08:59
Ik heb ook nog maar snel een camera besteld. Ik had nu onze slimme deurbel in het stalletje gehangen werkte goed genoeg maar de batterij ging nogal snel plat
996981
Geplaatst: 05-04-20 08:59
Ik vind het vandaag een mooie dag voor Zita om te bevallen helaas geen tekenen... uier nog niet vol, temperatuur normaal. Het enige wat je zou kunnen zeggen is dat de vulva langer geworden is.
666666 wachten duurt lang he. Ik duim mee voor vandaag voor jou.
Annelies ik weet het ook niet zo, maar ik denk dat de aalstreep te licht en te dun is voor dun. Gelaat is ook donkerder. Maar zeker ben ik in dit geval ook niet. Ik hoop voor je van wel. Ik vind de dun kleur prachtig. Enya is ook dun, ik ben benieuwd of zij het ook doorgeeft.
Veel merries geboren. Zul je zien is de maand mei voor de hengsten. Ik heb gependeld bij Enya en die zegt hengst. Nou ik hoop eens een merrie te krijgen...
Knolselder
Geplaatst: 05-04-20 09:07
Dat ze dun is twijfel ik niet over hoor Mathilda. Ze heeft niet voor niets een aalstreep. En een maskertje is juist 1 van de kenmerken. Ze had juist typisch grijzer hoofd en benen bij de geboorte. Niet alle aalstrepen zijn heel donker en zwart. Daar zitten ook verschillen in.
Laatst bijgewerkt door Knolselder op 05-04-20 09:16, in het totaal 1 keer bewerkt
jolandje
Geplaatst: 05-04-20 09:15
gefeliciteerd met alle mooie, schattige, lieve veulentjes
We hebben een rustige nacht achter de rug. Tenminste. Fi heeft een rustige nacht achter de rug. Bij mij ging ieder uur mijn wekker.
Gisterenavond wilde ze een keer gaan liggen en toch maar niet. Twee uur later flemen, staart omhoog, achterbenen wijd, persen. Dus ik erheen. Maar niets. Nu is alles rustig en vanmorgen ook geen hars of melk. Misschien toch onrust van de 10 dagendraai?
Wild Thing had ook een onrustige nacht en ik dus ook Geeuwen, benen trekken, rondjes lopen schrapen en rollen. Ik heb geen oog dicht gedaan... Uier is nog niet vol. Misschien de 10 dagen draai
Didi is van ochtend gescand en moet weer geinsemineerd. Ze is goed hengstig ei is nu afgespoten.