Ik ben jaloers!!! Gefeliciteerd met de veulentjes Het is ook heerlijk weer nu dus geef de merries groot gelijk dat ze massaal gaan bevallen
Hier heeft de merrie veel gelegen vannacht en ligt nu ook weer plat terwijl ze juist afgelopen nachten weinig gelegen heeft. Hoop dat het veulen snel tevoorschijn komt
Cioccolato en Loveyouuu gefeliciteerd met de veulentjes!
immii_clarr
Geplaatst: 05-04-20 07:36
Loveyouu en ciocolato gefeliciteerd! Knappe veulens!
Ik hoop stiekem toch dat er voor mij ook een merrie in de maak is, liefst donker en dat het snel gaat komen haha. Hopelijk zet de babyboom zich deze week voort. Merrie is er helemaal klaar mee en erg moe.
Gefeliciteerd ♥️ met de knappe veulens!! Weet wel de merries raken n keer op, krijgen wij zeker twee hengsten
Hier vandaag de 300 dagen bereikt Liz Dr uier staat al redelijk op standje vol. Banden zijn al slapper aan het worden. Officieel nog n maand maar ben blij als m nog 20 dagen binnen houd.
Laatst bijgewerkt door MallyBelly op 05-04-20 07:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Knolselder
Geplaatst: 05-04-20 07:49
Even een verslagje.
Om 18u was ik met Tom en de kinderen rustig aan het picknicken in de tuin. Toen we klaar warzn ging ik in de stal kijken en zag ik Suus ineenkrimpen door een wee en bij nadere inspectie dikke druppels melk aan de uier. Ben dan achter het hoekje gaan staan tot het wat meer ging doorzetten. Rustig de kinderen verwittigd dat het zou gaan.
Uiteindelijk ging ze dan liggen en brak haar water. Ik vond dat het nog een beetje duurde eer de pootjesblaas er was. Maar eens die er was vond ik die nogal groot en leeg ogen. Dus gaan voelen en voelde maar 1 voetje. Beetje verder gaan voelen en uiteindelijk kon ik het een stuk verder vinden. Even een gedoe om dat goed te pakken te krijgen en naar buiten te brengen, maar gelukt! Wel flink moeten helpen met het hoofdje eruit te krijgen. Herinner mij dat dat bij haar moeder de eerste keer ook erg moeizaam ging.
Ik denk toch echt dunskin. Voor Bay dun denk ik te licht. En was echt bruinig bij de geboorte. Maar ik ben geen kenner over dun kleurtjes vlak na de geboorte. Ze kleuren nogal makkelijk allemaal licht haha. Kenners?
Laatst bijgewerkt door Knolselder op 05-04-20 07:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Gefeliciteerd Loveyou en Cio met de vosse meisjes! Dat gaan nogal wat foto uodates wordzn in dit topic denk ik
salatiga1995
Geplaatst: 05-04-20 08:18
Hier geen veulen.. Hoop ook heel erg dat de merries niet op zijn tegen de tijd dat m’n merrie er eindelijk is mee gaat beginnen
Iedereen gefeliciteerd met de veulens! Dat wordt vandaag goed spammen met droogfoto’s!
Het lijstje is nog steeds aardig lang! Kom op merries, ga door met die babyboom!
Klopt er iets niet aan de lijst of is je merrie veilig (mini’s vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen) en wil je erbij, stuur mij een pb en ik voeg je toe!
Geweldig!! Gefeliciteerd met de nieuwe veulentjes Wat een feest als alles goed gaat!
Piarens
Geplaatst: 05-04-20 08:38
Waaw proficiat met die knappe veulentjes
Hier een rustige nacht gehad , Pia zelf is ook kalm. Hier weidegeboot daarentegen is de laatste 2 dagen best wel opgedraaid de laatste 2 dagen. Ofwel is ze hengstig ofwel voelt ze dat er iets op til is.
tinkert_tje
Geplaatst: 05-04-20 08:42
Hier nog rustig ze loopt met een uier waar je u tegen zegt maar madam houdt het nog lekker effe binnen