Gefeliciteerd knolselder Fuchsia halster gekregen van een phirola fan. Mijn vriend was eind maart jarig. Die kreeg hem. Ha ha
Knolselder schreef:Wiske heeft ook niet gekegeld. Maar toen ik 10min voor het veulenen de melk wou testen kwam het er wel makkelijk uit.Dat is het nu hé, dat het zo verschillend is bij iedereen is om knetter van te worden.
Gefeliciteerd knolselder! Ben benieuwd hoe ze opdroogt! Onze merrie was fris vandaag op de wei... bokken en rennen terwijl ze iedere dag op de wei komt... uier is reëel teruggelopen Vult wel weer aardig snel maar het lijkt niet snel te komen. Ik denk dat ze nog wel een dag of drie draagt hoop het niet!
Ze is duidelijk ook dun! Alles wat ik wou Vernoemd naar mijn dochters, Rosanne en Suzette.Dochter van Giddy-Up Suzette:Spots N Dots Pin-Up Rosetta aka Rozetje!
Proficiat knolselder ! Wat een schatje Pia haar uier ook weer wat voller en voelt Ook warm aan , is dat normaal ?
Knolselder gefeliciteerd! Wat een leuk beestje zeg en mooie kleur!Ach die Phirola, wat super toch dat het zo goed gaat met haar pleegmama! En dat halster, supergaaf! die wil ik ook als ik een merrie krijg
Oh wat een dotje Knolselder!Leuk als ze zo ineens “het zot” krijgen. Ze kan erg leuk bewegen Mirjam! Chapeau!Domino doet rustig verder. 278 dagen vandaag.
Wat een plaatje knolselder!! En super naam!Mirjam ahhhh!!Baudyh staat dr echt geweldig die kleur!! Drinkt ze nu goed bij dr pleegmamma? Zo te zien wordt het een onrustig nachtje voor een aantal!
Gefeliciteerd Knolselder Ontzettend mooi meisje Heel benieuwd naar de droogfoto'sNog een aantal die het ineens spannend maken Ik denk dat ik die strips dalijk niet eens hoef te sturen Cyn