[HK] Het Dikke Buiken Topic 2016 - deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

iEmmaaa

Re: [HK] Het Dikke Buiken Topic 2016 - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 11:12

Is iemand dit al aan het doen, of zal ik dit even maken? Niet dat ik nu dubbel werk ga doen :')

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 11:23

Noisy we duimen!

Fijn dat het goedgaat met Dolly Azara.

Neon sterkte met de hond :(:) Ik ben dus ook erg gehecht aan mijn oude hond,pfft als er iets mee gaat gebeuren en de ouderdomskwaaltjes zijn er nu echt wel.
Maar ik geef je verder volledig gelijk. Mijn oude hond gaat al vanaf dag 1 dat ik ze uit het asiel haalde mee naar het werk. 't is een groot beest dat veel weegt. Ze is 14 en springt nog zelf in de auto. De dag dat ze door omstandigheden niet meer meekan naar het werk is voor haar het einde...een hond die iets al 14 jaar gewoon is,ontzeg je dat niet meer op het laatst.
Mijn oud paard is +24 en heeft nu cushing en was laatst hoefbevangen. Nu gaat het wel weer maar de dag dat het weer opsteekt...Ik ga ze niet op dieet zetten noch van het gras houden want dat is geen pensioen voor een oud paard die altijd alles mocht.

Knappe veulens Tjinta! Wat een reuzen zijn het ook! Lekker mooi ineen,ellenlange benen allebei. Jij bent een gelukkig vrouw denk ik. :D Het blijft ook wennen,een bruine bij jou hihi.

AZ dat gaat lekker vooruit nu ook! Ik ben benieuwd!

Sara sterkte ook met het overlijden van je hond. :(:) Ik hoop dat Marley het nog wat binnenhoudt dan want tot maandag niet kunnen gaan is toch wel een poos. Ik zou gekworden. :o

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 11:33

petraaken

Re: [HK] Het Dikke Buiken Topic 2016 - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 11:38

Moderatoropmerking:
Dan hier het slotje. Veel plezier in jullie nieuwe topic.