He wat naar Angelpam

Jeetje Sara, sterkte!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janinevv schreef:Bonét heeft vannochtend een veulen zelf en gezond ter wereld gebracht.
Foto's volgen!!
Janinevv schreef:Peetjuh wat een mooie hengst zeg!
Luna2006 schreef:Mijn oma belde net, marleys uier zou vol zijn volgens haar en ze doet raar. Ze heeft haar dus op een stukje gezet waar ze haar goed kan zien
Venthe schreef:Vannacht voor het eerst geen alarm gehad, ook wel eens lekker
Vanavond komt er een it mannetje om te kijken of hij mijn camera aan de praat krijgt... Ik hoop het want het zou mij zoveel meer rust geven!
Azara71 schreef:Ik weet het niet meer hoor ... We wachten nog even tot juli af en daarna gaan we weer aan het werk met haar. Als ze wel drachtig zou zijn zit ze nu op 386 dagen. Is wel heel veel ..
Azara71 schreef:Waken deden we steeds wel, s'morgens, s'middags, s'avonds en s'nachts nog een keertje maar elke keer geen reden om echt te gaan denken nu komt het ! En jammer genoeg heeft ze nou juist de verkeerde dag uit gekozen dat er helemaal niemand thuis was gisteren.![]()
Want eergister avond was er nog niks aan de hand en gistermorgen ook niet ...
Tjinta schreef:Vos Hengst voor cantate. Een prachtige hele fitte kerel.
Stond binnen fijf Minuten en dronk na een half uur. Grote man. Foto komt over een paar uurtjes
angelpam schreef:Pretty wat een mooi koppel hengsten heb je daar zeg.
Cynthia82 gefeliciteerd met kees.
Hier slecht nieuws gehad over fien. Het is helaas geen hoefzweer. Ze heeft haar kogel weer heel zwaar gekneusd waardoor alle bandjes gerekt zijn en sommige ook kapot zijn. We hebben haar nu weer op de been gekregen vanwege falco. Het is maar de vraag hoe lang dit goed blijft gaan. Als dit weer gebeurt word ze ingeslapen. Hopelijk is falco dan oud genoeg.
Luna2006 schreef:Pff wat vreselijk angelpam!
Hier net ons hondje ingeslapenpff blijf het naar vindn
iEmmaaa schreef:Nee ze heeft heel iets mok in haar rechter achter kootholte, daar staat ze af en toe dan voor te stampen met haar benen. Maar hierbij zie je heel duidelijk dat ze het doet als het veulen lastig is. Als ze stampt zie je ook haar buik tekeer gaan.
iEmmaaa schreef:Maar mijt is toch heel besmettelijk? Dan zouden er meer paarden moeten zijn hier die er last van hebben. Ze staat immers gewoon nog elke dag samen met de andere in de wei. Ook zou ze het dan al jaren moeten hebben, ze doet het al sinds ik het me kan herinneren namelijk.
He bah wat sneu, neonlight