Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mabon schreef:NkPrecious Hoe gaat het met je merrie en haar been?
 snap der niks van mja.. Ze heeft nu antibioticakuurtje die ze errugg lekker vind 

is vandaag 4 geworden... Wordt nu echt een grote meid. 29 maart is een goede dag om geboren te worden  

Eigenaren zijn heel blij, want als het een merrie was geweest, was ze voor de verkoop, een hengst mag blijven.

Ik kan niet wachten op die van ons. 
 Nog 10 dagen, dan heeft de eerste haar tijd! Spannend. 

....hoop dat mijn voorspelling vanaaf uitkomt.                                                         

met je merrieveulen, wachten is beloond.
  huh ik zie geen kadootje langs je naam??
  met jullie veulen.
  wat een schatje.
                                                         [***] schreef:Hiboune, hoe bedoel je stijf? Krijgt ze wel genoeg vitamine E voor haar spieren? (zit in vers gras, merriebrok)
Vidien zit op 320 dagen vandaag. Ze heeft al net zoveel uier als bij de bevalling van haar vorige veulen (was 15 dagen te vroeg).
Maar naar het weer kijkende mag ze nog wel 2 weekjes wachten...
Allemaal succes met waken, wss ben ik dat binnenkort ook aan het doen
  )                                                         

Nicole288 schreef:janne: gefeliciteerd met de 320 dagen!
Ze kan het eigenlijk beter eerder doen, over 2 weken zou het juist weer koud worden (hopelijk niet lang daarna lenteweer, hier worden de veulens normaal gesproken buiten geboren)
hiboune: het kan ook niet zijn dat ze juist teveel krijgt door die merriebrok? Een shet is van nature heel sober toch?
 dat zou ook goed kunnen...