Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Thirsa_ schreef:oja cindy, jouw merrie wordt de 24e gescand toch?
spannend hoor... hopelijk is ze nu niet hengstig aan het worden!!
Riswa schreef:jennyk schreef:hallo Riswa! Welkom hier!
Sjanty heeft deze keer helemaal geen hengstigheid getoond, de Da zag dat ze hengstig ging worden op de scan. Normaal staat ze bij mijn ruin en toont ze de hengstigheid wel heeel goed
Ja jenny ook hier stalk ik je
jennyk schreef:ja ik duim mee voor cuba, pj en cindy! (En wie wachten er nog meer)
jennyk schreef:nou idd. wachten op je eigen veulen, wachten of de fries drachtig is.... ze moeten je wel hebben dit jaarben je een beetje geduldig
jennyk schreef:ja ik duim mee voor cuba, pj en cindy! (En wie wachten er nog meer)
Sizzle schreef:jennyk schreef:ja ik duim mee voor cuba, pj en cindy! (En wie wachten er nog meer)
Ik duim mee voor jullie hoor.
Ik mag weer op 5 of 6 juli, tegelijkertijd met rontgenfoto's van haar kapotte achterbeen.
Ik ben een beetje pessimistisch gesteld geloof ik. Aan de ene kant hoop ik dat ze drachtig is, maar hoe moet dat dan met een eventuele operatie. Kan zo'n prille dracht de narcose dan wel aan, of wordt het lokaal verdoofd. Tegerlijkertijd denk ik dat het toch wel weer niet raak zal zijn en dan maakt het weer niet uit. Misschien hoeven ze helemaal niet te opereren dat zou helemaal mooi zijn. Als ze dan ook nog drachtig is ben ik gelukkig. Duurt me allemaal veel te lang dat gewacht op te veel dingen.
Sizzle schreef:Het is ook gewoon alles bij elkaar. Want wat nou als ze niet drachtig is en wel geopereerd moet worden zodat ik de volgende hengstigheid mis moet lopen vanwege de operatie en de herstel tijd. Ik heb ook geen idee of er dan boxrust aan vast zit e.d.
Laat ik maar gewoon even rustig twee weken er niet aan proberen te denken, maar ja dat is lastig als je dagelijks dat dikke been weer moet afspuiten......
Sizzle schreef:Bedanktt voor je medeleven