Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ziet er goed uit
En gefeliciteerd met je mijlpaal!!!
Vreya heeft daar ook last van gehad vorig jaar geloof ik. Je merrie ziet er trouwens netjes geschoren uit! 
Maargoed, moeten jullie zelf beslissen natuurlijk! Ik vind trouwens dat ze een geweldig lief koppie heeft

Pauliena zit idd nog mooi strak in het pak voor zo'n 'goede' moeder! 
vrijalover schreef:Marlijn: Hoezo een speelse MissyBoscrossen vind ik ook altijd super! Alleen Vreya vindt het allemaal een beetje eng in d'r eentje..
![]()
Wil volgend jaar Missy niet dekken en dan ga ik haar trainen voor endurance
Jammer dat Vreya zo bang is alleen.. Kan je dat niet trainen? Met Miss rij ik altijd alleen.. die gaat véél te hard om met andere paarden mee te gaan.. die kunnen haar niet bijhouden ben ik bang
Ze ziet er goed uit!
Ik zie al een buikje!
Pauliena heeft nog een strak lijntje voor 8 veulens!
Nog rustig aan gedaan want ze moet nog conditie opbouwen na de geboorte van Maddox (Had ik best wat eerder mee mogen beginnen ja
) Maar ze was weer zó blij! Je maakt haar nergens gelukkiger mee als met boscrossen.. Ze kan dan ook niet normaal lopen, het is of stappen, of hard.. Tja, de draf in het bos moet haar nog even geleerd worden
En de stap is dan nog wel stap, of gaat dat ook zo hard mogelijk? 
Jammer genoeg heb ik geen digi, maar nog een ouderwets toestel met fotorolletje, dus het duurt nog 1 of 2 dagen voor ik ze erop kan zetten. Maar ze komen er dus aan

Dribbel, dribbel, dribbel, dribbel. Oh mag ik draven!
Nee Missy je mag niet draven. Nououououou, dribbel dribbel dribbel.
Na een tijdje terugnemen-loslaten-terugnemen-loslaten gaat ze gewoon heel erg hard stappen
Ach.. Alles went
(Missy vergeet in het bos echt dat ze een Tinker is
) Maseike schreef:Thanks!@Hollybollie erg leuk paardje heb je ziet er goed uit
vrijalover schreef:Tja, nu al minder fanatiek rijden. We hebben het hele jaar al fanatiek getraind (en met succesHollybollie: Nu al minder fanatiek rijden?? Is denk ik niet nodig hoor Maargoed, moeten jullie zelf beslissen natuurlijk! Ik vind trouwens dat ze een geweldig lief koppie heeft
). Ik denk dat ze het wel verdiend om het een beetje rustiger aan te doen. Betekend overigens niet dat we niks meer doen hoor, dat mocht ze willen
. Bella schreef:Geweldig dat je paard er na 8 veulens er nog zo strak uitziet!!!Verbaas me er elke keer weer over als ik dr zie, dat deze merrie gewoon al 8 veulens gehad heeft en nog zo strak in het vel zit! (doet ze toch beter dan dr moeder had)
_Marlijn schreef:Thanks!Welkom Hollybollie! Mooie merrie heb je zeg
Nicole288 schreef:Een staartzak, tegen vuil worden en uittrappen van haren.Hollybollie: Leuke merrie! Wat heb je daar om de staart zitten?
Hij was beter als al die andere keren, super gewoon. Lekker heet, maar niet te heet zodat ie zijn passen heel goed afmaakte. En daarna stond hij zo koel te poseren voor een hele rits fotograven, geweldig gewoon. Ik blijf hem een tophengst vinden, en dan vooral het geweldige karakter van hem. Nu maar hopen dat hij me komend jaar een gespikkeld merrieveulen geeft.
Wat geweldig om die buik zo te zien bewegen, het is net alsof je dan als buitenstaander toch al contact kan maken met dat nieuwe ongeboren leventje..
Hoop dat ze er spierpijn van heeft vandaag

ben ook echt benieuwd wat er uit gaat komen. Zal binnenkort overigens toch nog even navragen of het klopt wat ik allemaal neergezet heb..juiste data en juiste hengsten. Weet Zizoran x Pauliena wel zeker (was er zelf bij toen ze gedekt werd), maar meende me ook te herinneren dat er gezegd was: Pauliena onder Anton, want Wolly was zo'n mooi resultaat...dus tja...dan ga je toch twijfelen...
Ze let alleen super goed op. Als er heel in de verte een hond loopt, is zij de eerste die m ziet. Ach, ik hoef in ieder geval niet bang te zijn dat ik achtervolgd word, dat heeft Vreya direct door
Leuk trouwens om te horen dat Missy zich zo vermaakt in het bos 
)
Gaaf trouwens dat die hengst het zo goed doet. Ik vind karakter ook altijd heel belangrijk bij het kiezen van de juiste hengst 
Vervelend is dat he! Als je remmen het niet meer doen... Doen die van ons ook wel eens, denk je een lekker stukje te galloperen, denken ze direct dat het een wedstrijd is

Maar er zijn wel anderen die foto's hebben gemaakt, dus hopelijk kan ik er daar van jatten.
Was een fotoshoot moment, enige moment buiten dat ik hem niet vast had maar de amazone van hem, maar ja, camera lag in de auto.
Overigens staat in mijn profiel een foto van hem toen hij vorig jaar kampioen werd.

Idd een heftig ritje, en jij voorovergebogen naast die hals, tja dat remt wat minder.. Zij denkt dus nog lang niet aan rustiger aan doen