Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FennekeR schreef:Ja dat is het veulen van Gigi, ze hebben er 5 dagen én nachten mee getopt en het veulen in laten slapen.
jufloontje schreef:Mooie naam, heeft het ook nog een betekenis...
essiether schreef:Ik lees net op het messageboard van strohbehn Q horses dat Boots (het veulen van Gigi dacht ik) overleden is aan koliek.
Stephany schreef:Triest he, veulen was van januari dus toch al 3 maanden...
Dana01 schreef:prachtige naam weer Marije.......voor een prachtig veulen, hij lijkt wel een beetje op Koos.....
AJ01, wat betekende Dakota(h) ook alweer?
aj01 schreef:Dana01 schreef:prachtige naam weer Marije.......voor een prachtig veulen, hij lijkt wel een beetje op Koos.....
Friend
Reggea schreef:Stephany schreef:Triest he, veulen was van januari dus toch al 3 maanden...
ja is echt heel erg triest en jammergenoeg kan je er niks aan veranderen
jij had trouwens vannacht je foon niet aan mutsie.....
Dana01 schreef:prachtige naam weer Marije.......voor een prachtig veulen, hij lijkt wel een beetje op Koos.....
Stephany schreef:
Deze mutsiehad haar telefoon uitgezet omdat vlak voordat ik wilde slapen internet uitviel (grrrrrrrrrrrrrrr
) en dan zou tot de ochtend duren, ik dacht, om niet nog gefrustreerder te raken als Kyra werkelijk zou bevallen en ik niets kon zien, dan maar de telefoon ook uit...maar nog bedankt voor het bellen!