betekend dit dat hij al gedraaid is? 
uiers zijn niks veranderd.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DDDara schreef:Symke:
Jij hebt je merrie ook laten dekken door Peru's argument las ik. En vorig jaar had je een veulen met stippels was jou veulen van vorig jaar ook van Argument? Ik verwacht rond 15 april de 2de Argument en rond 28 april (ik vermoed eerder) verwacht in er 1 van Argument zijn vader Peru's Armani.
Om 1 of andere reden verwacht ik totaal geen stippels al zou het wel heel leuk zijn.

Symke schreef:Maar de hengsten houder zegt dat grotere kans is op stippen dan niet dus als jij al eentje zonder hebt dan krijg je nu vast met stipjes denk ik!
Armani vind ik ook schitterend trouwens
heel gaaf veulen. Dankje!
Maar lukt opzich prima!

Ik zie nu je volgende post met de hars. Je zou toch denken dat ze je niet meer lang zou moeten laten wachten met deze hoeveelheid hars.
Wanneer ga je nu ook alweer precies op vakantie? Je zou toch denken dat er nu wat moet gaan veranderen aan haar buik en banden te zien!
Ooooh, ik zie ineens een verandering. Beter zet het door! 

Gefeliciteerd allemaal!
Cioccolato schreef:Wat grappig selente. Met reden richting Frans?
Rebelle is hier ook al genoemd omdat ik richting rebel ging. Als het een hengst zou zijn, stond die naam vast![]()
Gelukkig kan je een poosje genieten zonder naam. Als ik ooit een baby krijg......
blijven spammen dames
die tieten
morgen haar eigen verjaardag daar wacht ze misschien op. Ik ben benieuwd.

Dennenboom schreef:Cp: die van jou maakt het spannend met die uierwisseling
ik heb toch al heel wat veulens gefokt maar zo raar als deze merrie doet zo met dat uier heb ik nog niet eerder meegemaakt 
Kabayo schreef:Cp112 moest jij niet bijna op vakantie?
Dankje voor je compliment
maandag zijn we weer terug. Ik denk echt dat ze het tot dan vol gaat houden 
wond ziet er beter uit

heerlijk