Amhorses hopelijk heeft Nigrante nog zin
Dacht inderdaad al dat het een "nieuwe" merrie was voor white dream. En het is inderdaad nog vroeg
Fijn dat sammie al gedekt is 
Janine heb je al enkele hengsten op het oog of niks? Ben benieuwd! Mooie combinatie je andere merrie
Fijn dat het dekken gelukt is
Yvk ja het is gelukt
Positief nieuws! Hopelijk word het eitje snel zacht 
Pradadaan spannend zeg de eerste! Zo leuk! Heb je al veel aanvragen?
Knolselder spannend. Het lukt ze vast

Corinadrenth die van mij heeft wilgentakken gehad met de dracht. Veulen was gezond en al

Cynthia
Verstandig hoor! En ook heel knap. Ik heb gewoon geen geduld
En daarbij wou ze de vorige keer dus nooit drachtig worden met baby aan de voet dus daar ben ik weer huiverig voor
Al had ze toen vitamines tekort. Maar goed plan hoor! Hier is veulen nu 5.5 weken. Heeft ze ook minimaal 4 weken rust gehad aan haar lijf. Inderdaad wel lekker.Baudyh was ze drachtig ?
Mukiwacobs balen zeg. Hopelijk is er vrijdag meer te zien
Ook ik durf geen diepvries meer aan. Geprobeerd, 700 euro dekgeld en 2000 dierenarts kosten (3 pogingen) en niet drachtig. Vers in 1x vol. Schijnt dat de hengst van de diepvries ook slecht sperma had.
Zilver is vandaag weer gedekt
Eerst moest ze er niks van weten en nu is ze zó verliefd
Hoop haar donderdag en anders zaterdag te kunnen halen
Durf ik niet aan. Maar we hebben nu 2x met diepvries gedekt van hengsten wier sperma minder goed zou zijn en die waren beiden gelijk vol. Alleen je moet veel meer op de eisprong insemineren dan met vers.

Nu zei hij gisteren zelf wel dat hij dacht dat morgen op tijd genoeg zou zijn, dus nu hoop ik maar dat hij gelijk heeft en dat morgen ochtend het eitje er nog zit.