Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pretty schreef:Nou ik heb net al gebeld want het zit me niet lekker.![]()
Maar ze zei dat ik niet meteen moest panikeren dat het vaker voorkomt. Doordat ze geen koorts doet of ziek lijkt kan het bijna geen ontsteking zijn,wel bijvoorbeeld een trauma door stoot ofzo,maar ze ging zich eens verder informeren. Ik mag ze preventief aan de AB zetten en misschien is het geen slecht idee op mijn voorraadje biest bij te geven Straks aan het veulen,heb er toch zitten in de vriezer. Maar bloed in de melk kan in principe geen kwaad voor het veulen behalve dat het wat lastiger verteerbaar is.
Ik ga het goed in de gaten houden en als het nodig is komt ze alsnog.
Neonlight schreef:DL, gefeliciteerd, gelukkig was je er op tijd bij!
Nicole, jij ook gefeliciteerd, prachtig kereltje met een heel lekker bekkie! Is alles goed gegaan? Ik zie Mierela al weer lekker staan eten en jou met telefoon in de stal zitten.
Ik weet niet of je dit kunt lezen nu je daar bent, maar ik zou Mierela zo snel mogelijk wat beweging en ruimte geven (als je een binnenbak tot je beschikking hebt zou ik ze even daar in zetten). Ze staat behoorlijk opgetrokken in de buik en lijkt nog wat naweeen te hebben, die kan ze er dan goed uitlopen/uitrollen. Heeft Neon ook altijd last van, en die is zo blij als ze de bak/wei in kan vlak na de bevalling om dat weg te krijgen, je ziet ze dan veranderen.
Zo, die kleine drinkt ook niet subtiel zeg, lekker hardhandig***Beuk***.