pretty schreef:
Echt superleuk!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
irischcob schreef:Nou duimpjes draaien! Ze wordt dinsdag ochtend gescand. Tot nu toe erg vervelend onder het zadel enorm prikkelbaar maar niet plassen of knipogen of wat dan ook terwijl ze normaal wel op een sproeier lijkt... ze zit dan op 33 dgn na de laatste dekking.
Nicole schreef:irischcob schreef:Nou duimpjes draaien! Ze wordt dinsdag ochtend gescand. Tot nu toe erg vervelend onder het zadel enorm prikkelbaar maar niet plassen of knipogen of wat dan ook terwijl ze normaal wel op een sproeier lijkt... ze zit dan op 33 dgn na de laatste dekking.
Spannend! Hopelijk zit alles er nog!
irischcob schreef:Nicole schreef:
Spannend! Hopelijk zit alles er nog!
ja echt wel! Dacht echt 100% dat ze hengstig ging worden maar tot nu toe nog niet.. wordt de eerste keer dat ze gescand wordt. Ik hoop het zo!!
Ymor schreef:Haha Nicole wij zitten een beetje in hetzelfde schuitje. Dit is ook jou eerste keer toch? Ik ben zo bang dat ze het veulen gaat verliezen.. Dit worden echt elf lange maanden.
Bonny_CT schreef:Krimpie maandag hengstig gespoten en vanmorgen gedekt. Morgen scannen of ei eraf is, anders zaterdag weer opnieuw dekken. Gelukkig is ze erg goed hengstig geworden ondanks dat ze heeft afgestoten na meer dan 30 dagen.. Ze staat nu naast een ruin die 3 dagen niet naar haar mocht kijken, maar dat ik er vanmiddag was, ging ze rustig door de benen tegen de stalwand, en pissen. Terwijl ze 's morgens al gedekt was. Haha.. Ben benieuwd.
Ik heb geen idee Laura, is ze nog niet drachtig dan? Wie weet pakt de combi niet?