. Ben helemaal blij.Laten jullie je merrie na de eerste keer nog meer keren scannen, ook als er geen rare dingen gebeuren (zoals tekenen van hengstigheid) ?
Woogy: leuke foto! Precies dezelfde uitstraling haha.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus hij heeft alleen kunnen voelen en dit is nu net de DA van de 2 met de minste ervaring, dus hij twijfelde nogal aan zichzelf geloof ik.. Hij zij dat de eierstok wat hard aanvoelde voor als het ei er al af was, maar hij had ook het idee dat het niet groot genoeg was, om het ei er nog op te hebben zitten. Nu moet ik dus vanavond weer bellen of ze nog wel of niet hengstig is, en dan komt hij misschien nog een keer om te scannen..
.
Alsof het vandaag niet al genoeg tegen zat. Dus de DA weer eerst gevoeld, voelde hetzelfde als vanmorgen, dus nog geen duidelijkheid.. Uiteindelijk kwam het scanapparaat gelukkig weer heel even tot leven, en de DA sprong bijna een gat in de lucht, het ei was weg
En is dat dus vanmorgen ook al geweest
Waarschijnlijk zelfs al zeker meer dan een paar uur daarvoor, want als ze echt binnen de paar uur daarvoor geovuleerd hebben, schijnt de eierstok veel zachter aan te voelen.
De DA (en ik ook) was nu dan ook erg benieuwd hoe lang ze nu nog hengstig zal blijven tonen, aangezien het nu toch eigenlijk allang af had moeten zijn.
Nicole288 schreef:Oh gelukkig AZ!