is niet goedgekeurd, maar wel een prachtig dier, goed genoeg voor mij, ik wil gewoon een huis-tuin-en keukenpaardje dat bij mij kan opgroeien

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_JL_ schreef:een darco zoon van familie van mij, alleen slaag ik er voortdurend in zijn naam te vergeten
is niet goedgekeurd, maar wel een prachtig dier, goed genoeg voor mij, ik wil gewoon een huis-tuin-en keukenpaardje dat bij mij kan opgroeien
vanessakusje schreef:_JL_ schreef:een darco zoon van familie van mij, alleen slaag ik er voortdurend in zijn naam te vergeten
Ja maar wij hebben het over kwpn goedgekeurd. Daar doen ze bijna nooit natuurlijk.
Maar voor t doel dat jij m wil gebruiken is t goed toch! Fijn dat t zo gelukt is.
guenivere schreef:Iedereen met een drachtige merrie gefeliciteerd!
Wat betalen sommige mensen veel voor het scannen!
Ik betaal 15 euro per pony en dan komt er nog 10 a 15 euro voorrijkosten bij dat verschilt soms een beetje. Ik betaal altijd gelijk zonder btw en dan zegt mijn DA doe maar ..... Hij heeft mijn ruin eens van een slokdarmverstopping afgeholpen, koste veel tijd en heeft nog spuiten enzo gehad ik zei wat krijg je van me. Toen zei die doe maar een tientjeNaja maakt mijn niet uit ook al zal hij het in zijn eigen zak steken, ik heb er geen last van en ben lekker goedkoop geholpen zo
_10_ schreef:Magic_Ice schreef:Misschien moet je je merrie eens gewoon bij een hengst in de wei laten lopen?
Zie dat niet zitten, wil niet 'zomaar' een hengst erop...
Ze loopt nu tussen de merrie's met veulen op de wei, misschien gaan haar moeder gevoelens een beetje kriebelen
Cynthia82 schreef:Ik vraag me al een tijdje iets af: Eitjes die klaar zijn om bevrucht te worden, zijn meestal rond de 4 cm, toch?
Hoe kan het dan dat als het eitje bevrucht is, het vruchtje na 24 dagen dracht ongeveer 1,5 cm is?
Cynthia82 schreef:Ik vraag me al een tijdje iets af: Eitjes die klaar zijn om bevrucht te worden, zijn meestal rond de 4 cm, toch?
Hoe kan het dan dat als het eitje bevrucht is, het vruchtje na 24 dagen dracht ongeveer 1,5 cm is?