Zo net even wat verder terug gelezen na een paar dagen afwezig te zijn geweest. En lees ik naast het prachtige zwarte veulen helaas ook heel nare berichten. Joyce en Nicole heel veel sterkte met het verlies en ik hoop dat de kleine Kaprice het gaat redden.
Hier wel klote nieuws! Ze heeft gewrichtontsteking (ben net gebeld door d.a. arts) Kogeltjes en knietjes worden al dik. Morgenvroeg weer erheen, rond de tafel en keus maken
Joyce, heel veel sterkte de komende 24 uur, wat ontzettend moeilijk ( heb jij vorig jaar Opium gevolgd zilveren of bronzen bokt merrieveulen 2014) van Evikes. Misschien heb je daar iets aan. We denken aan jullie. [KS] Veulentje zakt in elkaar :(
Joyceee, wat vresselijk zeg. Ik wens jullie allen veel sterkte en wijsheid toe.
Dustinlover
Geplaatst: 26-03-15 23:42
Gadver Joyce.. ik duim en hoop met heel mijn hart dat er een wonder gebeurd dat deze meid het gaat halen.
Luna ik denk dat 60 bovenmaatse veelste groot is hoor.. dat is 90 onderlengte. Daar heb ik volwassen minipaard jes onder staan. Ik heb nog een heel stel veulen dekentjes liggen voor de minis maar dacht iets van ondermaat 50 a 60 cm ofzo. Zou het moeten checken.
Cemlys
Geplaatst: 26-03-15 23:43
rooslover schreef:
En nog even 2 foto's van uhh "zwartje" [ [url=m/bpZi7R.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GLmgQn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heeft ie witte wimpers aan een kant?
Moniquex
Geplaatst: 26-03-15 23:44
Wat een mooie en bijzondere foto van Kaprice! Duim nog steeds voor jullie!
Wat spannend Astrid! Dat zijn wel hele mooie voortekenen! Op de één of andere manier hebben mijn merries me altijd weten te foppen.... Ik hoop dat nu ik ze aan huis heb staan het eindelijk een keer gaat lukken
Nog even mijn dikkies voorstellen zoals beloofd!
Vorig jaar beide nog slank
Reina 4 jaar, vandaag op 324 dagen, 1e veulen, foto's van afgelopen zondag
Beide drachtig van De Goede Ree's Alwin, 4 jarige hengst (had eerst een ander plan, maar kreeg Olivia niet drachtig van verzendsperma.....dit terwijl ze de 2 keer ervoor in 1x drachtig was met vers)
Ja ik moet reëel kijken, mijn veulen heeft alles tegen van het verhaal, slechte bevalling, geen moedermelk (meer) etc. Ik weet de keus al die ik morgen maak, ik heb tot nu toe alles gedaan voor haar, meer zit er helaas niet in.
Joyce en Nicole, ik wil jullie morgen heel veel sterkte toewensen. Ik zal aan jullie denken! Jullie hebben je best gedaan voor Kaprice, maar wat je al schrijft, ze is niet zomaar een veulen.............maar wel heel speciaal.