Interessant van die vitamine E, zeker het proberen waard.
Essie vandaag 300 dagen. Ze heeft haast;

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
keresa schreef:Dames welke vitamine E geven jullie erbij ?
Greeneyez schreef:Marjoleine89 schreef:Hier ook licht gevulde theezakjes greeneyez, met 9 uur gras, vitalbix en verder onbeperkt ruwvoer. Ik ga er maar vanuit dat het op het laatste moment vol loopt, het kan ook vlak voor, tijdens of na de bevalling. Ik denk niet dat extra eiwitten daar aan mee gaat werken.
Knap koppie Kiki
Overigens is mijn merrie regelmatig onder controle geweest, ze is echt niet nu pas een keer bekeken. Ik werk zelf bij een DAP, mijn partner heeft een praktijk en de lijntjes met andere artsen zijn kort. Maar als je merrie het anders doet dan uit het boekje wordt je daar wel onzeker van, ook als er om je heen allemaal veulentjes geboren worden. Zolang ze het goed doet kies ik ervoor om haar niet naar de kliniek te brengen, dat levert onnodig stress op en er zit voor nu geen meerwaarde aan.
Ah dank je wel voor je reactie. Klopt wat je zegt idd, en het is ook mijn eerste veulen dus alles is nog nieuw. Daarbij is mijn merrie er een met 'een rugzak' dus alles bij elkaar is niks standaard en gewoon bij ons. Ik hou me er idd ook maar aan vast dat ze zich normaal gedraagt en goed eet/drinkt enz.
We wachten af, ben benieuwd wie recordhouder wordt op Bokt