Pretty en Myrth, het was eigenlijk op voorhand de bedoeling dat ze niet zou blijven hihi. Maar goed soms veranderen dingen. En wat je zegt Pretty weg is weg. En aangezien ik nu al diverse keren mails/pb's heb gehad met de vraag of ik haar wil verkopen en sommige al met een bod erbij. Vandaar at ze nu ook gewoon nog niet te koop staat. Maar goed voor nu blijft ze sws totdat ze minimaal 6 mnd is, speen dr toch nog niet eerder af. Of Bo moet het absoluut niet meer trekken tzt.
Pretty balen dat het bij jullie nog steeds zo nat is, hier valt het qua regen reuze mee en is hier nu gewoon heet.
Vulina, heerlijk genieten met je mannetjes en de zon
kiki1976
Geplaatst: 04-06-16 14:46
En toen was het topic vol, pagina 501 Moeten we zelf een nieuw topic aanmaken of word dat gedaan? Ik heb wel Nicole288 een pb verzonden
Okee hier dan de foto's van paar uur oud. Ze doet het goed ondanks warme weer, drinkt echt veel. voor bonét was het echt wennen zag ik wel, soms beetje schrikkerig wanneer ze werd gezoogd van huh wat gebeurd er maar ze doet het super voor als eerste keer moeder!
Het is een merrie, en ja ik vind het echt een knap ding!
Kijk en geniet van deze kleine dame.
1. Opstaan dat ging nog beetje moeilijk.. 2. Melkbar ?? Oeps verkeerde kant.. 3. Daar is die dus! 4. Lekker uitbuiken 5. Naast mijn mama.
Wat een lekker frumpie en van die schattige krulmaantjes. Gefeliciteerd!
Mijn eerste veulen (geboren op 5 mei) blijft maar aan de diarree. Soms iets meer soms iets minder. Van de DA kon ik het aankijken zolang ze goed groeit en speels en levendig is, nou dat is geen probleem, ze doet het verder supergoed. Nu heeft ze sinds een paar dagen pasta gehad, want vind het nu wel erg lang gaan duren en daarmee zou het over moeten gaan. Maar heeft iemand van jullie dit ook ooit gehad? Het is echt al vanaf dag 1. Ze is op tijd ontwormt en nu was mams weer hengstig dus dat zal ook wel meespelen, maar eigenlijk kunnen we geen echte oorzaak vinden? Ze eet wel echt alles mee, stond met een paar dagen al brokken mee te eten en gras en hooi. DA dacht dat dat misschien allemaal nog niet iets teveel was voor haar darmpjes.
Busymissy falco eet ook al vanaf dat hij een paar dagen oud was brok gras en hooi en drinkt af en toe al water . Hij staat pas sinds een paar dagen aan de diarree maar dat is normaal. Duurt wel lang dan dat je veulen al zolang aan de diarree staat.
Pretty, koud??? Mijn god.. ik drijf hier weg van de hitte. Vanavond even een uurtje van een waterglijbaan glijden met een vriendin om af te koelen. Het is zo heet hier!
Hier in Zeeland schijnt pas net sinds een half uurtje de zon, daarvoor was het gewoon frisjes. Behalve toen ik aan worstelen was met hengst, merrie, veulen zonder halstertouwen en wilde dat merrie gedekt werd. Is gelukt, maar zweet liep in mijn bilnaad
Haha leonoor jou beschrijven! Mooi dat het gelukt is!!
Jaa ze is zo klein en priel, vind het ook echt heel spannend of het goed gaat enzo.
Cynthia82
Geplaatst: 04-06-16 17:38
Wat voor kleur is haar vader? Want het lijkt mij een valk.
Trouwens, deel 2 loopt gewoon door totdat Nicole tijd heeft om deel 3 aan te maken. Dat komt wel goed. Hoop wel dat dan gelijk de OP wordt aangepast, want dat is een maand geleden voor het laatste gedaan, dus alle veulentjes die de laatste maand geboren zijn, staan er nog niet bij.
Laatst bijgewerkt door Cynthia82 op 04-06-16 17:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Janinevv
Geplaatst: 04-06-16 17:39
Cynthia82 schreef:
Wat voor kleur is haar vader? Want het lijkt mij een valk.
Hee Venthe niet stiekem voorkruipen he hahaha, haar uier is idd goed gegroeid, spannend!
Klasien net uit de weide gehaald, ze is het echt zag volgens mij. Ze sjokt nog langzaam wat achter je aan en staat maar te zweten en te puffen met dit warme weer .