gefeliciteerd allemaal 
Hiboune, ik zou geloof ik niet graag een merrie in het zand laten bevallen
 of heb je een stukje afgezet met stro?                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 gefeliciteerd allemaal 
 of heb je een stukje afgezet met stro?                                                         hiboune schreef:jennyk vorig jaar was ze netjes op 340 dagen bevallen dat was haar eerste veulen..
net even bij haar geweest uier nog iets voller als vanmorgen..en drupt doorzichtig spul..
ze stond apart van de rest in een hoekje en ging daarna ff uitgebreid haar kont staan schuren..raar
ze wildde ook geen hooi meer..ik hou haar nu vanuit t raam in de gaten en ga rond half 11 11 uur nog een keer naar buiten vertrouw k het niet dan zet ik haar voor vanacht even apart...

Hoeveel heb je er nu al? En gaan die allemaal weer blijven?

verlies haar nie meer uit het ook hahaha                                                         hiboune schreef:de paardrijbak is meer een stukweiland met een hoefslag erin
er wordt goed op haar gelet door meverlies haar nie meer uit het ook hahaha

) of we brengen haar naar haar stal die ligt aan de andere kant van het erf das een stal met stukje wei maar dat ligt nu niet in het zicht dus zouden we haar niet in de gaten kunnen houden..
Nicole288 schreef:Toeka: Ik vroeg me al af hoe het bij jullie was, twee dames die het spannend houden!
   ik hoop dat ze nou in dezelfde nacht bevallen  

de rest wordt verkocht                                                         

Nicole288 schreef:minimaal 1 lammetje houden![]()
toeka; Ja, dat is dan net zo makkelijk he, mss steekt de een de ander aan met bevallingskriebels, dan ben je er meteen maar vanaf
  ik duim ervoor  

maar vlgs mij klopt je telling niet, Relana is ook die datum uitgeteld en is toch echt 303 dagen drachtig, gaat sneller als je denkt 

mooi dat alles zo goed gegaan is.

. Hoe dan ook het kan nooit lang meer duren.                                                         

Adhira schreef:Mabon:eerst zit ik foto's van Bonnie's uier te kijken en een paar berichten verder staat dat ze een merrieveulen heeft,dat is snel,heeft ze geen melk gelekt?
En ze was maar 309 dagen drachtig???Vanaf hoeveel dagen zijn ze dan levensvatbaar,want ik dacht eigenlijk dat het 320 dagen waren.
groetjes Debby