Adhira schreef:Mabon:eerst zit ik foto's van Bonnie's uier te kijken en een paar berichten verder staat dat ze een merrieveulen heeft,dat is snel,heeft ze geen melk gelekt?
En ze was maar 309 dagen drachtig???Vanaf hoeveel dagen zijn ze dan levensvatbaar,want ik dacht eigenlijk dat het 320 dagen waren.
groetjes Debby
Ze heeft totaal geen teken gegeven van een naderende bevalling ze heeft niet gekegelt of melk gelekt.
Alleen haar uier was binnen 3 dagen vol gelopen. Vanaf volgende week zou ze met de camera bewaakt worden.
In het totaal is ze 310 dagen drachtig geweest maar ik heb gelezen dat in amerika de kleintjes al bevallen zijn op 290 dagen dracht.
NkPrecious Hoe gaat het met je merrie en haar been?
yashilha Wat leuk die aftekening van hoefijzer en paard op je veulen.
Kannie cathan is ook cutie zeg kun je hem nu wel weer aanraken zonder dat hij wegloopt?
Jennyk de stallen zijn nog niet helemaal af maar we gaan er gewoon nog even hard tegen aan gelukkig had mijn vader net woensdag de waterbakjes aangesloten. Bonnie is nog voor Sjantie gegaan dacht dat als jij je veulen zou krijgen Bonnie wel snal zou volgen maar ze heeft iedereen verrast.
Haboshof ik duim voor je dat ze snel samen kunnen staan dan heb jij ook weer nachtrust.
ozzyke Ik denk ook dat je de laatste datums aan moet houden.
Unaira gefeliciteerd met je mannetje Denver leuke naam
Suelza je hoort het wel vaker ik sta nergens meer van te kijken nu.
Mirm mijn veulentje is gelijk de eerste dag al even buiten geweest en vandaag ook zolang het niet regent en er weinig wind staat kan ze naar buiten zei de DA tegen mij. Ik ben trouwens ook helemaal in love op die kleine meid hier.
FennekeR die van jullie zijn ook zo leuk en ook vroeg geboren meende ik. Moest er nog aan denken toen ik zag dat het uier van Bonnie in 3 dagen zo vol gelopen was.
Areke gefeliciteerd met het kleine kereltje
Inowa houd haar goed in de gaten Bonnie heeft ons ook verrast ze heeft geen teken van te voren gegeven ook haar staart kon ik nog niet geheel op haar rug leggen de avond voor de bevalling.
Hiboune houd haar maar goed in de gaten zal denk ik ook niet lang meer duren voor haar.
Peetorlan Het ziet er spannend uit bij jou. Lees dat het veulen er ook is gefeliciteerd.
Pletje123 bij jou wordt het ook spannend zo te zien aan haar uier. Gefeliciteerd lees dat het veulentje er al is. Leuke naam Duran Duran
Zamora leuk is dat je eigen merrie op de tv te kunnen volgen.
Odessa1 die kleine tepels komt omdat het een maiden is daar is nog niet uit gedronken, Bonnie heeft ook kleine tepels die van Maaike die heeft al eerder een veulentje gehad zijn 3x zo groot
tamoreliefje gefeliciteerd met je merrieveulen
Goofke leuk dat donkere kleurtje
silly_silas gefeliciteerd met het kereltje
Amandake balen zeg een virus op de pc
Frenia wat een leuke geitjes mooi kleurtje
Taber mooi buikje heeft je merrie.
Toeka en Mausje900 hopelijk wachten ze op het mooie weer en dat komt eraan dus.....
casanova lastig als je niet precies weet van welke keer ze drachtig is .
Hoop dat ik niemand vergeten ben
Iedereen met een mijlpaal ook gefeliciteerd natuurlijk.