Ik ben er ook weer. (zit inmiddels weer op me werk) Lees dat ik missy heb gemist welke missy is het? Vindt het wel leuk te horen van jullie waar het over gaat hahaha. Jammergenoeg krijg ik hier de cams niet aan de gang.
Missy has had an incredible sorrel filly! This girl is huge, even with Missy being a maiden mare. We appreciate all the phone calls and e-mails. I will be adding pictures and updates to the site very soon. Thanks, Mark 940-453-8001
Sjoert, Dar heeft gevraagd of mensen de tijden willen noteren waarop Gigi gaat liggen en weer gaat staan. En omdat hier veel mensen de cams in de gaten houden zet iemand het in het topic als Gigi wat doet. Aan het eind van hun nacht zet ik de tijden bij Dar op het MB (met erbij vermeld dat dit van de NL kijkers is) en daar is ze erg blij mee.
Dar werkt nu ruim 40 uur p/w in de stad en kan dus niet meer hele nachten waken. Bruce wel maar die heb ik vorig jaar tijdens zijn 'waakdiensten' diverse keren moeten bellen dus daar vertrouwd Dar niet helemaal op