Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
Hopelijk kun je toch nog een poging doen dit jaar.
. Ben benieuwd naar de scan achter 18 dagen.
spannend weer op het wachtbankje
..Balen zeg dat ze gevallen is. Snap dat je je dan zorgen maakt. Maar gelukkig kunnen ze wel wat hebben normaal. 3j geleden een pas drachtige merrie gehad die vast kwam te zitten met haar hoofd door het voergat ( wat nooit zou moeten passen). We hebben haar moeten los slijpen met de slijpschijf terwijl ze eigenlijk lag te stikken omdat ze vast zat. Groot geluk gehad dat we er meteen bij waren en de veearts er ook binnen 5 min was. Anders was ze er niet meer geweest. En daar is een prachtig en gezond veulen uit gekomen.
ben benieuwd wat de dierenarts er van gaat zeggen
Altijd blij als ze weer drschtig zijn en we kunnen gaan wachten op de veulens.
Hopelijk wel in 1x klaar zo... Zou wat zijn alle drie merries 3 cyclussen 
Ben je die knappe zwarte al kwijt? Uit Liezella volgens mij? Pff de handel doet helemaal niks momenteel..
Ik wil ook weer zo graag kipjes. Ooit.. haha. Geen idee waarmee ze spoelen. Nooit meegemaakt. Alleen na de bevalling en dat is volgens mij gewoon warm water met zoutoplossing
Ik wil niet teveel verwachten haha. Pff retespannend! Je zag al een Perry x fries in uitgelicht gisteren. Is een fries van een vriendin van mij. Nou, dat wil ik ook
weet niet of ik weer probeer. Qua tijd kan het wel maar die autorit nekt mij nu wel. Echt last van m'n buik dan en ik moet wel 3u rijden (retour) en dat met 38 weken... Denk t niet. Er is wel diepvries maar wil je dat als poging 2? Als natuurlijk niet eens lukt. Ik weet het nog niet
aan een stalgenootje. Kan ik haar mooi blijven volgen.

Zilver is Zilver. Niks aan te zien
Schouwen heeft nu ook nog weinig nut met 15 dagen. Gewoon even wachten