Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cioccolato schreef:Neeneeneeeee! Hoe kunnen mensen zo dom doen! Hoe is het precies gebeurd joh? Wat een wonden.......
mirjamalvaro schreef:Eliana is/raakt waarschijnlijk embryo kwijt dankzij lakse pensionklanten. Zo vaak gezegd dat beide groepen niet naast elkaar mogen staan. En dan toch doen...
Beide voorbenen tot peesschade open. Rechts check ligament door midden.
Veulen hoogstwaarschijnlijk verloren.
[ [url=m/nHWhhX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4uIDYl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GHIgz0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ymyqip.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9AbPP3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nvFv2m.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze moest natuurlijk ook verdoofd, morfine, metacam en zwaaaarrrreeee ab. En dan nog de stress die ze heeft gehad. Ze stond te pompen toen ik haar vond (waren net ff boodschappen doen)
En ja ik ben laaiend.
Edit: Sorry ego post, ga zo rustig proberen bij te lezen
paardje2013 schreef:Hoe weet je dat een paard sabino draagt Cynthia? De hengst die ik heb uitgezocht heeft bijvoorbeeld hele hoge witte benen is het dan zeker dat het sabino is ? Of hoeft dat niet altijd
tiwi1969 schreef:Ik had nooit zoveel met kleurkansen, kwam nooit verder dan vos, zwart of bruin. En bij een kans op vos (25% en 50%) ook altijd een vos gekregen.
Nu met Cassanova du Bois natuurlijk gegarandeerd een crème verdunning en volgens de website een wildkleur (dun) maar dat is nooit getest.
Mijn merrie is vos en agouti drager (met Sabino en Sooty kenmerken)
Uitgaande dat Cassanova gewoon Perlino is heb ik dan:
50% Palomino
37,5 % Valk
12,5% SB
Met of zonder Sabino Sooty of wildkleur.
Voorkeur voor een Valk, mijn pennydroom en nu 40 jaar later nog nooit een gehad.