wel mooi kettinkje voor zo weinig geld
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
AniekR schreef:Zo even snel berichtje vanaf stal. Viel me zojuist op bij Lies dat het rondom haar staart al aardig week is.
Even met de niet-drachtige merrie's en met Roos vergeleken, daarbij is het allemaal nog mooi stevig.
Ik ken dit echt als iets van laatste dagen voor de geboorte en niet zoals de uiers die al een hele tijd aan kunnen zetten.
Iemand daar andere ervaringen mee? Want Lies zit nu op 302 dagen, dus lijkt me een beetje vroeg![]()
En Elsa heeft idd echt een hangbuikje!

Helaas is moeders na haar gekke skippybalfratsen gisteren weer niet rad vandaag, was er wel al bang voor maar toch kalote
Miep wil echt de grenzen van haar lijf niet weten, eigenwijs doosje!

) dus eng vond ze het niet (maar goed, ze vindt niets eng. Haar probleem is dat ze dingen NIET doet die ze niet leuk vindt (of... het is eerder mijn probleem dan die van haar
) en toen slang op haar rechter voorvoetje gericht. Klein straaltje op haar voet, ze kijkt, tilt haar voet op en gaat aan haar voet snuffelen
Was koud zeker
dat zijn goede berichten.
echt zo sneu om aan te zien.

(Hoe blij kan je al niet zijn met poep
geweldig!)
schrok alleen toen ik jaar uiers voelde.. die begint ze al aan te maken terwijl ze pas op 248 dagen dracht zit.. zijn er nog meer rond deze dagen dracht al uiers begint aan te maken?

!
. Ze is nu 250 dagen drachtig.
)
(weet eigenlijk niet meer wanneer ze bij haar eerste dracht uier ging aanmaken)
ze ziet er goed uit

Ik schreef er, gericht aan Bianca, ook achteraan dat het bij elke merrie anders is.
Enne.. als ze het lang genoeg volhoudt 21 als Yolooo geboren wordt