ja ze beginnen duidelijk zichtbaar te groeien. Tijdens het foto's maken was de beeb van Sjanty heel actief. Voor het eerst dat ik dat zo zie bij haar. Meestal is het Loesje's beeb die tekeer gaat.
Klinkt spannend Charaz!! Word ook wel tijd nu hoor!
Diep respect voor jou hoor Rowan! Ik vond 3 dagen over al lang duren... laat staan 20!! @Liind_Y_ Hoe is het nu met amaretto?? Hoop dat hij snel opknapt...
Amaretto drinkt, hij drinkt niet veel, maar hij drinkt wel.. mest lijkt iets beter te zijn...hij poept nu ook best veel..plassen doet hij ook wel... heb hem vandaag even ontwormt.. DA zegt dat we hem gewoon goed in de gaten moeten houden.. hij is verder nog wel fit
Jou merrie is een paar dagen later dan Mon uitgerekend. Alleen Mon maakt haast dus wij verwachten het rond half mei. Mooie tijd dan kan ik nog even door verfen in huis
nog steeds er verschillende in afwachting.. Hier weinig veranderd, behalve olifante benen en wisper heeft een buik die in een punt naar beneden loopt nu.. (zoals die van Sjol) betekend schijnbaar ook niets want sjol heeft het ook nog lang volgehouden.
hier zegt dat niets. Bij zuhra is de kling al meer dan een week gezwollen. Meestal betekend het dat het niet heel lang meer gaat duren, tot maximaal een week of twee dacht ik.
Over tijd is niks te zeggen stef. Dat is bij iedere merrie weer anders. Zenith moet eigenlijk nog 17 dagen, maar had vorige week ineens hele slappe banden, openstaande kling, droeg haar staart etc. Is nu weer over (behalve de banden). Andere merrie van ons zag je helemaal niks aan en een halve dag later lag er ineens een veulen.
Ik zou haar gewoon in de gaten houden als jij het gevoel hebt dat het nodig is
Bij rose was haar kling al gezwollen toen ze 9 maanden drachtig was. Ook liep ze ruim 2 weken rond met slappe banden en spoot de melk eruit hihi succes!
Straks nog maar even naar stal, ondanks dat er aan Ab verder niks bijzonders te merken is voel ik me zelf erg onrustig (en ik ben niet zwanger voor zover ik weet )
Gefeliciteerd met de 320 dagen mijlpaal Magic_Ice! Arm Venusje heeft het zwaar Jenny, jij ook gefeliciteerd met je mijlpaal! Lindy, sterkte met je ventje En Gold Strike lag heerlijk te slapen tussen de sprietjes, schattig!! Sjanty krijgt ook al een lekker bol buikje en Larouscha blijft knap!
, Ja, Nicole. Dais is rechts, net als de baas, maar links begint vanaf vandaag EINDELIJK ook te groeien