Inowa,die laatste foto,je weides zien er super uit.
ik ben dagelijks bij Ravina,en het valt mij ook absoluut op als er iets met haar aan de hand is. Ik maak lange dagen met mijn baan,en ben eerlijk gezegd best wel blij dat het uitmesten door de manege gedaan wordt,dat doen ze met een shovel,en de muren tussen de boxen schuiven eruit,en dan kan het in 1x eruit geschoven worden
ik ga me ook maar eens aankleden en dan lekker naar de wei...even met presca wandelen en pony,s goed poetsen. misschien als het straks warm genoeg is dat ik de staarten even ga wassen want die zijn echt veeeeel te smerig!
Wat word Adana groot zeg! Inowa: mooi stukje weide heb je, en erg lang gras op die foto zeg! Mijn gras groeit hier helemaal niet goed, zelfs als ik bemest en kalk groeit het heel traag. Iorr: gefeliciteerd!
Ik las iets over hooi, wij betalen voor kleine balen 3 euro (mooi, schoon en onkruidvrij) en voor grote gewikkelde balen voordrooghooi 60 euro. Leveren is dan wel gratis en het hooi is heel droog en onkruidvrij.
Rambogirl
Geplaatst: 08-02-11 12:20
Mijn paarden staan in pension bij een hooiboer, dus ik hoef alleen stalling te betalen 200 in de maand per paard. En ik moet zelf mijn voer betalen, maar dat geeft hij dan als ik het klaar zet.
Ook altijd wel goed! Hoewel ik het toch niet zou kunnen om heel de verzorging uit handen te geven (ik bedoel dan stallen mesten, water geven, voeren, binnen en buiten zetten, ...) maar heb dan ook wel een hele moeilijke merrie...