@Adriana, ik teken ervoor dat Vief daar aan mee doet

@Amandake, wel heerlijk die twee merries zo samen!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hiboune schreef:bel ik vind dat die van jou nou wel eens mag zeg!
ff wat anders
kreeg vandaag het krantje van de makro binnen
daar staat in :
camera systeem met 2 cameras en dan een los beeldschermpje. ook aan te sluiten op tv enzo
ontvangst 75 meter en stond ook nachtzicht
zal dit iets zijn voor bij hiba in de stal voor next year?
119 euro..
odique schreef:@Richtje:Ik studeer fysiotherapie in Amsterdam, maar ik had mn stage niet gehaald en een hele hoop gezeur er omheen (zoals bij elke opleiding). Daarom heeft het een jaar stil gelegen maar ik vond het nu lang genoeg geduurd dus heb alles afgelopen week geregeld en kan volgende week weer op stage.
@Hiboune: Ik heb er niet zoveel verstand van maar het lijkt een mooie aanbieding en nachtzicht is wel erg handig.
besita schreef:ik heb drie jaar met zo'n cameratje gewerkt ..was niet zo heel slecht maar ik moest toch wel heel goed kijken s' nachts om een paard in dat scherm te zoekenvoor dit jaar had ik toch een nieuwe gekocht met meer Led lichtjes en een versterkende antenne en dan gewoon een bakje zodat je op het tv scherm kon zien ...was toch een heel verschil tov vroeger ..ik was met een extra camera 300 € kwijt maar er was echt heel veel verbetering tov de camera ervoor die van de gamma kwam aan 99€ ...ik had ook eerst een cam met 75 meter bereik en die kon niet eens de afstand van dik 40 meter aan , ik kreeg geen beeld ..dan eentje van 100 meter bereik en dat ging wel
Michelle77 schreef:@richtje en odique, is zeker lastig studie (weer) op te pakken. Ik ben na mijn vwo gaan werken, 3 jaar en toen gaan studeren. Pfff vond het goed pittig![]()
Maarrrrr heb het wel gehaald in 4 jaar en krijg 9 Juli mijn diploma
Richtje schreef:Michelle77 schreef:@richtje en odique, is zeker lastig studie (weer) op te pakken. Ik ben na mijn vwo gaan werken, 3 jaar en toen gaan studeren. Pfff vond het goed pittig![]()
Maarrrrr heb het wel gehaald in 4 jaar en krijg 9 Juli mijn diploma
Dat vind ik ook wel heel knap!! Wat heb je gedaan?
Gefeliciteerd!