Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anthea schreef:Vreemd verhaal.. Zou het veulen niet ontsnapt zijn oid?
Lindy1982 schreef:Anthea schreef:Vreemd verhaal.. Zou het veulen niet ontsnapt zijn oid?
een veulen ontsnappen is geen optie die wijken namelijk niet van de zeide van hun moeder
Lindy1982 schreef:Anthea schreef:Vreemd verhaal.. Zou het veulen niet ontsnapt zijn oid?
een veulen ontsnappen is geen optie die wijken namelijk niet van de zeide van hun moeder
kimmie261 schreef:Hier ga ik helemaal in mee, er is een paar jaar terug zelfs een (volwassen) fjord zoekgeraakt (Gaby), die als vermist/gestolen opgegeven was, en tóch pas 5 (!!!) weken later letterlijk boven water kwam. Lag dus wel in de sloot ondanks dat er zorgvuldig gedregd was. Ik hoop dat jullie erachter komen wat er gebeurd is, geeft tenminste een klein beetje rust...is er echt iemand de sloot IN gegaan??of er alleen langs gelopen,ik vermoed toch echt dat het veulen tijdens de pogingen op te staan,de sloot in gevallen is..
stelen,daar heb ik echt mijn twijfels bij,hoeveel mensen zijn er nu werkelijk getuige van een geboorte,en hoeveel daarvan zoeken dan weer net een pas geboren veulen?