Nicole288 schreef:Ik probeerde trouwens of een snapshot maken mogelijk is, maar krijg helemaal geen menu met rechterklik?
Dat proberde ik ook, maar gaat niet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicole288 schreef:Ik probeerde trouwens of een snapshot maken mogelijk is, maar krijg helemaal geen menu met rechterklik?
ShamalArabs schreef:De uier zelf kijk ik ook niet naar, het gaat om de inhoud ervan.. Zodra ze ook maar iets vullen en in de buurt van de belangrijke datum zitten dan ga ik ze regelmatig controleren.
Jolliegirl schreef:printscreen?
Adriana schreef:Hoe reageert ze dan als je met haar aan de hand gaat stappen? Of wil ze dan ook met alle geweld terug de box in? Ergens krijg ik wel het idee dat ze werkt euhm weeën heeft?
Adriana schreef:Ze had harsdopjes, ik weet niet hoe het nu is...
ShamalArabs schreef:Had de DA haar ook opgevoeld nog?
Adhira schreef:Adriana schreef:Ze had harsdopjes, ik weet niet hoe het nu is...
Mijn merrie had een week voor de bevalling al harsdopjes,het is moeilijk te zeggen wanneer het veulen dan komt.
Wel een spannend topic ondanks dat ik niet mee kan kijken.
groetjes Debby
Maysie schreef:Nog even voor de mensen die de link aanvragen hier of over pb.. Excuses het kan jammer genoeg niet omdat er anders vertraging komt in de camera beelden door teveel kijkers.. Spijtig genoeg kunnen wij dit nu niet veranderen.. Dus hopelijk zijn jullie eerst tevreden met de updates
..