drachtig of niet?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fhryso

Re: drachtig of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 14:25

idd beetje vaag verhaal Verdrietig zielig dat soort mensen !!!!!

ibouma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 14:42

ow ow, nou aandacht heeft ze wel gekregen....

ladylisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-07 16:27

ik hoef geen aandacht!!!!mijn neef die heeft een shetlandfokkerij en 2 shetlanders zijn van mij en 2 van mijn nichje veder is het van mijn neef

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 16:28

maar Ladylisa, ik ben zo benieuwd naar hoe het nou precies gebeurd is!
Daar leren we toch alleen maar van....waarom verzwijg je dat nou steeds? Dat maakt het alleen maar wazig en kinderachtig..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 16:29

en je nichtje en jij lopen op bokt met dezelfde pony te leuren...

Wees nu eens duidelijk, heb ik je al tig keer gevraagt.. (kan net zo goed temmen voor een slotje)

ibouma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 16:33

ja ben ook wel benieuwd...

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 16:57

Tem maar want dit wordt helemaal niets meer.

Komt zichzelf wel een keer tegen als ze niet eerlijk wordt.
Wijzigen ze hun naam weer, komen weer allemaal verhalen.. poeh houd het hier nou nooit eens op.

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 16:58

Ik ben tot mijn grote verbazing nog een topic tegen gekomen die ook niet heel erg waarheids berust is geloof ik.

Begin het erg vervelend te vinden dat mensen of een grote fantasie hebben of gewoon bewust liegen en bedriegen.
Zeker aangezien er mensen zijn die wel dit soort situaties hebben meegemaakt en er echt mee zitten.

viewtopic.php?f=151&t=809781&st=0&sk=t&sd=a

MarisJj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 19:10

Ze banketstaaf echt alles bij elkaar hoor... ze heeft maar een paar shetjes en die zijn niet eens van der zelf...

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 20:05

De ene verhaal naar de ander hahaha! geweldig.
Maar is trouwens nu het veulen van die shet eigelijk verkocht ?
Want die shet had toch al een veulen gehad.

Ik denk als mensen eens in je berichie,s kijkt dat men al weet dat dit dus puur een aandacht verhaal is.

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 20:12

Wat zijn jullie allemaal kinderachtig zeg.. Laat dat kind nou julllie weten dat ze dingen bij elkaar liegt maar dna hoef je nog niet zo tegen haar te gaan doen tis nog maar een kind hoor:S Laat dr lekker vroeger waren wij ook zo zeggen dat we 17 ponys hadden..

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 20:40

als wij zo vroeger waren zoals jij zegt dan werden wij in onze tyd ook hard gestraft, dus ja beetje triest dat jij dat zo zegt, terwijl hier mensen graag meisje wilde helpen en bezorgt waren over een paardje.
Dus vraag mij af of het wel juist is wat jij nu zo meld.

Ps en maakt niet uit hoe oud je bent maar mijn moeder heeft mij toch netjes geleerd om niet teliegen.

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 22:00

ik heb alles gelezen.
wat ontzettend triest dit allemaal.
TS liegt dat ze barst, zielig hoor.

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 22:31

Nou Maseike als jij ''hard gestraft'' wordt door jou ouders als jij zoiets doet vindt ik dat beetje raar.. Zoals Ladylisa dit verhaal verteld zal vast wel wat in kloppen maar niet alles, alles beetje dramatischer (en leuker met die tweeling) maken deed jij vroeger ook!! Laat dit kind lekker.. Je kan er toch niks aan doen en denk je nou echt dat zij zelf die tweeling er uit gaan halen?? Dat heeft de DA echt wel gedaan hoor, denk je dat een twaalf jarige aan zoiets denkt?
En natuurlijk is het logisch dat mensen bezorgt zijn over die merrie maar hoe sommige mensen praten op die manier gaat Ladylisa echt niet normaal antwoord geven hoor! Er zijn een paar die het normaal vragen maar ook echt die dr gewoon voor gek verklaren.. denk je dan echt dat een twaalf jarige dat snapt??
Als jij dat meisje wilt helpen doe dat dan op een aardige manier en ga dr niet afzeiken zoals sommige doen. Stuur dr een PB ofzo maar gaa niet hier met z'n allen tegen een meisje zeggen dat ze aandacht trekker is want zo help je dr niet.. snapje??

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 00:09

ze kan ook gewoon antwoord geven op vragen, das wel zo netjes. Ik geef haar nog steeds het voordeel van de door haar zelf aangebrachte twijfel maar ze geeft steeds geen antwoord en verzwijgt gewoon wat er precies aan de hand is..

Niet netjes om op deze manier misbruik te maken van mensen die je advies geven en waarschuwen wat te doen bij tweelingdracht enzo...spotten met situaties...dat komt je later niet goed uit..

En nee ik mocht niet liegen nee, dan moest ik het zelf rechtzetten als het toch gebeurde.

Dreeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 07:18

Wat een gezeik weer zeg, weer zo'n Penny meisje die dr fantasie op de vrije loop laat.

@ Aims: ken je haar of zo omdat je haar zo verdedigt? Mensen gaan serieus op dit verhaal in, tot dat er blijkt dat er een en ander niet klopt dus mag er ook best wat van gezegd worden. Tuurlijk hadden we vroeger allemaal onze fantasie, maar dat wil niet zeggen dat je daar over moet liegen tegen anderen.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 07:39

Aims schreef:
Wat zijn jullie allemaal kinderachtig zeg.. Laat dat kind nou julllie weten dat ze dingen bij elkaar liegt maar dna hoef je nog niet zo tegen haar te gaan doen tis nog maar een kind hoor:S Laat dr lekker vroeger waren wij ook zo zeggen dat we 17 ponys hadden..

Nou, nee hoor... Dat deed nik vroeger echt niet.

Kind of geen kind, liegen mag niet... En dat is ook zeker niet wat wij als "volwassen" bokkers moeten stimuleren.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 07:45

Moderatoropmerking:
Na rijp beraad met het moderatorteam is besloten dat dit topic op slot blijft. Na het doorlezen van het hele topic zijn we tot de conclusie gekomen dat het verhaal weinig gelovigwaardig is.
.