tjonge... ze heeft het niet eens 17 mei geddan haha
idd, zweten zegt op dit moment niet veel, want dan zou mijn 2 weken oude veulen ook een kind krijgen haha nee, maar kan idd wel van het warme weer zijn, maar ik zou dr toch goed in de gaten houden! volgens mij wil het kind er wel graag uit, aan die schoppen te zien!!!
Dat kan, maar dan wordt het denk ik volgende avond voor 12 uur, want ik denk dat het vannacht nog niet komt. Ik ga lekker slapen, en mocht ik het toch mis hebben dan heb ik de birthalarm altijd nog (gelukkig)
dat begint er behoorlijk op te lijken wel erg moeilijk om in te schatten of het er al aan zit te komen, denk ik. Hier heb ik (helaas) bij geen van beide het duidelijk aan zien komen. Jij hebt wel birth alarm toch? (echt, ik ga die ook aanschaffen)
Ik hoop de laatste keer uierfoto`s van Katinka... Van onder ziet het er erg gespannen uit vind ik, alleen als je via de staart kijkt zeg maar, lijkt het nog zo 'slap' te hangen.
Ik kan net met 1 vinger voelen dat ie hard is, maar daarna moet ik maken dat ik bij het uier wegkom.. Mevrouw houdt er niet zo van als je aan haar uier zit