elinax21 schreef:ow toch wel, dat was vuur toch? in welke taal eigelijk? vind het een hele mooie naam. kan best zijn dat er deze lente/.zomer nog een shetlndveulentje zo wordt genoemd
Atash betekend vuur in het Oud Perzisch.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

elinax21 schreef:ow toch wel, dat was vuur toch? in welke taal eigelijk? vind het een hele mooie naam. kan best zijn dat er deze lente/.zomer nog een shetlndveulentje zo wordt genoemd

eigenwijze merrie
 eigenwijze merrie  je ligt met je kont tegen de muur!
 je ligt met je kont tegen de muur!                                                          

er moet vordering zijn in de bevalling
 er moet vordering zijn in de bevalling                                                         

Stravero schreef:Oh wat een mens...dat mens kan toch die merrie omtrekken of weet ik veel hoe ze het doet...........

Volgens mij was er in het vorige topic afgesproken géén commentaar te hebben op het bevallingsproces, wijze van handelen e.d. Vragen stellen is wat anders.
 Volgens mij was er in het vorige topic afgesproken géén commentaar te hebben op het bevallingsproces, wijze van handelen e.d. Vragen stellen is wat anders.  

Sammie schreef:Volgens mij was er in het vorige topic afgesproken géén commentaar te hebben op het bevallingsproces, wijze van handelen e.d. Vragen stellen is wat anders.

Stravero schreef:Oh wat een mens...die vrouw of man kan toch die merrie omtrekken of weet ik veel hoe ze het doet...........
Sammie schreef:Volgens mij was er in het vorige topic afgesproken géén commentaar te hebben op het bevallingsproces, wijze van handelen e.d. Vragen stellen is wat anders.
 zie de voorpagina
 zie de voorpagina     

elinax21 schreef:duurt wel erg lang of niet?