Hier heeft xenah inmiddels een veullie, en we hebben besloten haar toch opnieuw te dekken, dus in de komende veulenhengstigheid plukken we hallim nog maar eens uit de wei
Kurista (v. Purioso)is afgelopen week geinsemineerd met Spielberg (v. Sunny Boy) en 10 juni mag ze gescand worden. Voor mijn gevoel duurt dat nog zó lang! Hopelijk kan ik tegen die tijd hier weer een berichtje achter laten...
Sizzle staat nu bij de DA. Haar gedrag en baarmoeder lopen voor op het ei. Ze was gisteren mega-hengstig maar had een ei van geen betekenis. Ze kijken haar nu iedere dag na en proberen zo dicht mogelijk op de eisprong te insemineren.
YESSSSSSSSSS, Paddy Cash is drachtig van 1 veulen ! Er was 1 hartje op de scan te zien. Alle 3 de dierenartsen hebben gekeken of ze niet meer vruchtjes zagen zitten. Met 3 maanden dracht nog eens scannen en dan durf ik me helemaal te verheugen op de nieuwkomer. Ik moest er wel van uitgaan dat dit veulen ook eerder kon komen. Haar eerste hengstveulen was 23 dagen te vroeg. Paddy is nu tussen 15 maart 2008 en 8 mei 2008 uitgerekend.
Yes, hier zijn er weer enkele drachtig gescand vandaag lizzy_lisa - Sharléne van de Cormeyhoeve x Tossy Go-Go - 2-4-2008 lizzy_lisa - Ashanti x Tossy Go-Go - 11-4-2008 lizzy_lisa - Celina x Bas - 11-4-2008 lizzy _lisa - Wendy Go-Go x Tossy Go-Go - 13-4-2008 lizzy _lisa - Shania x Bas - 18-4-2008