en sommige hebben een andere kleur aan de rechter kant

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
terorita schreef:en sommige hebben een andere kleur aan de rechter kant
JoviBan schreef:Volgens mij hadden we afgesproken dat we maximaal twee extra foto's mochten plaatsen d.m.v. een link.
Dat er nu links worden geplaatst naar topics en fotoalbums, kan ik me niet in vinden. Want als dat toegestaan was, had ik ook wel een link naar een fotoalbum willen plaatsen.
Sjoert schreef:Het verwijzen naar sites waar een enorme lading aan foto's van je veulen op staat, is niet echt de bedoeling.
Kies gewoon de leukste uit en zet er desnoods een paar via een link bij. Links naar sites zullen worden verwijderd.
Citaat:Als t een veulenverkiezing is waarom staan er dan ook jaarlingen en oudere paarden/pony's tussen? Dacht dat het een VEULEN verkiezing was?
fabienne schreef:Sjoert schreef:Het verwijzen naar sites waar een enorme lading aan foto's van je veulen op staat, is niet echt de bedoeling.
Kies gewoon de leukste uit en zet er desnoods een paar via een link bij. Links naar sites zullen worden verwijderd.
Zo heb je het bepaald in het topic via een moderator-opmerking!
Dus ook ik heb netjes de link die al weken in mijn onderschrift verwees naar een hele pagina met foto's van Breezer weggehaald en volgens afspraak volstaan met enkele links onder mijn foto.
Het is juist beter om een paar foto's meer van het veulen te kunnen zien voordat je gaat stemmen. Het lijkt mij dat je dan het veulen beter kan beoordelen!
Suzanne F. schreef:Nog even en er volgen: Kijk mijn veulen met stang en trens-foto's...
fabienne schreef:Dus ook ik heb netjes de link die al weken in mijn onderschrift verwees naar een hele pagina met foto's van Breezer weggehaald en volgens afspraak volstaan met enkele links onder mijn foto.