He meid hoop voor je dat het veulen en het andere paard snel weer helemaal de oude zullen worden en dat ze dan weer lekker de wei in kunnen succes ermee, ik blijf het volgen.
Net weer een bezoekje gebracht aan Gvarna en Wissy, het gaat allemaal goed. Ik kreeg gelijk te horen dat we ze vandaag weer op mogen halen maar de DA wilde nog wel even een echo maken van zijn buik. Jammergenoeg heeft hij nog steeds redelijk veel vocht in zijn buikholte en is de DA bang dat een van zijn nieren niet goed is aangesloten op zijn blaas en dat deze zich nog steeds leegt in zijn buik. Ze gaan nu met het hele team overleggen en daarna met Utrecht omdat dit een operatie is die ze op de AA en Hunze niet kunnen uitvoeren. Het is de vraag of hij hier meteen aan moet worden geopereert of op een later tijdstip zodat hij een stukje ouder en sterker is. Het voelt nu allemaal een beetje dubbel momenteel, operatie geslaagd, Wissy "helemaal" gezond maar dan nu de onduidelijkheid over zijn verder toestand.
Ach ik hoor het vanmiddag wel en dat maar eens kijken wat de verder stappen zijn.
BTW, Tigger is bijna koorts vrij en staat nu lekker op het grasland.
kan ik momenteel. Kom net weer terug van de kliniek, meenemen was zeker geen optie. Wissy is aan de diarhee en ligt de hele dag stilletjes in de stal. Er wordt zo weer een bloedonderzoek gedaan om te kijken wat er aan de hand is. Hij heeft geen verhoging maar gelukkig is hij zeer zeker niet.
Ik vind het nu ook echt niet meer leuk, wil gewoon een leuk vrolijk veulen naast zijn moeder in de wei hebben lopen en geen klein zielig ziek hummeltje op de kliniek. GVD GVD GVD.. Zo moest even vloeken.
Dit is helemaal k*t. Ik weet het, je voelt je zo machteloos, je kan niks doen en zou zo de pijn willen overnemen van dat kleintje.
Maar je doet wel voor het kleintje wat het beste is, het kan nergens beter zijn dan in de kliniek op dit ogenblik. Daar kunnen ze het beste en het snelste reageren als er iets mis gaat. Kan het niet gewoon aan de diarree zijn van de antibiotica? Natuurlijk is dit ook niet leuk, maar dan weet je tenminste van waar het komt.
In elk geval, ik stuur er een engeltje op af om dat kleintje te helpen ...
Engeltje, jou vraag ik om dit kleintje te helpen weer snel beter te worden!
Och och, meid wat vreselijk! Ik leef echt met je mee; eerst die geweldige foto's vol humor en plezier......en nu dit..... Wat kan het toch allemaal omslaan. Heel veel sterkte hoor, ook ik zal voor je duimen.
We gaan straks naar de kliniek om te kijken hoe het met Gvarna gaat, als het goed is ligt Wissy nog steeds bij haar zodat ze goed afscheid kan nemen. Momenteel zijn we bezig met contact te leggen met mensen die een moederloos veulen hebben staan.
Verder weet we het eventjes niet, op de kliniek hebben ze alles gedaan wat mogelijk was.