Sushilla is toenstraks geweest samen hebben we vlechtjes in haar staart gemaakt 1 voor Sandra en 1 voor Suus. ook hebben we 2 staartjes van haar manen gemaakt. Ook 1 voor suus en 1 voor Sandra.
We hebben nog een tijdje bij haargezeten en haar geaaid. Obelix liep er steeds om heen. Omdat Libel wel midden in de wei ligt en hijvol in de zon stand hebben we 'm na een tijdje ook mee genomen en op stal gezet. Dat kende hij natuurlijk alwel van als we gingen rijden dus echt over zijn toeren is hij niet. Wel een beetje mopperig dat zijn moeder nog niet terug is.
Inmiddels hebben we ook veulenmelk maar die wil hij niet, wel eet hij zijn brokjes en zijn hooi. Liever iets dan niets.
Met mij gaat het op en af. Dan gaat het wel weer en dan begin ik weer keihard te huilen
Ik wist niet wat ik las. Wat erg! En je hebt al zoveel over je heen gekregen dit jaar. Ik wens jou en de eigenaresse van Libel heel veel sterkte. Ach dat kleine lieve veulentje zo alleen zonder moeders. Ik krijg er kippenvel van.
tjee Nimber het zit je echt niet mee. eerst Hinke gaat het eindelijk wat beter met Hinke. en nu dit, ppff krijg er kippenvel van heel veel sterkte!!!!!!!
Kim heel en heel veel sterkte we zijn er voor je als we iets kunnen doen MOET je het zeggen we denken aan je een dikke kus en kniffel van hier........................................het is gewoon vreselijk k heb er geen woorden voor STERKTE heel veel STERKTE xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hallo dames dit is echt weer zo'n kippenvel verhaal,wil jullie heel veel sterkte toe wensen met dit zeer ontverwachts drama. Maar wil jullie ook succes wensen met het moederloos veulen dat is ook nog een heel karwei.
Tjonge hier schrik ik van. Ik reageer niet veel op bokt, maar moest u wel ff reageren.
Heel heel veel sterkte met het verlies van Libel Sandra en Nimber. Sandra wat vreselijk dat je nu je tweede paardje moet missen in ruim 2 jaar tijd, dit lijkt me echt een nachtmerrie.
Nimber,wat vreselijk... Eerst Hinke,en nu die beter is krijg je dit.. Getverdegetverderrie... Heel veel sterkte aan jou en de betrokkenen.. Arm veulen...arme Libel..