Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wat een plaatje en wat een sokken heeft ze al.....
 Wat een plaatje en wat een sokken heeft ze al.....
 en anders heeft hij geluk
 en anders heeft hij geluk 

Amandake snel foto's plaatsen van jou merrieveulen he! Ben erg benieuwd!
 Amandake snel foto's plaatsen van jou merrieveulen he! Ben erg benieuwd! Spannend hoor!
 Spannend hoor! *heb me kapot gelachen hier* Zie het al helemaal voor me
 *heb me kapot gelachen hier* Zie het al helemaal voor me 
 Ze ziet er lekker rond uit! Nog ff wachten op het resultaat
 Ze ziet er lekker rond uit! Nog ff wachten op het resultaat  

Als je dit topic leest lijkt het alsof er in Nederland voornamelijk merries & veulentjes wonen
 Als je dit topic leest lijkt het alsof er in Nederland voornamelijk merries & veulentjes wonen  .
 . , maar paard kegelt nog niet (wat ze iedere keer al dagen voor de worp doet). Ik hoop nog steeds dat ze het veulen op m`n verjaardag krijg, maar ik denk dat het later wordt.
  , maar paard kegelt nog niet (wat ze iedere keer al dagen voor de worp doet). Ik hoop nog steeds dat ze het veulen op m`n verjaardag krijg, maar ik denk dat het later wordt.

Mariska_28 schreef:Pfffff willen jullie even een beetje rustig aan doen hier...
Amandeke gefeliciteerd!!
Mooi dat het goed lijkt te gaan met Symfonie. Ik hoop maar dat ze straks gewoon weer 100% gezond is.
Mooie dikke buiken en tits voorbij zien komen! Spannend allemaal! Ben blij dat ik weer gewoon door kan slapen `s nachts.
Nou een kleine update hier:
Fagan plaste net, en het was gewoon geel! Gelukkig lijkt het bloeden, wat het dan ook geweest is, gestopt. Ik hou haar natuurlijk voorlopig nog even in de gaten.
Minder is alleen dat Ciara nu bloed vanuit haar kling. Ze heeft gelukkig geen koorts. Ze was helemaal beurs van achter, dus ik vermoed dat het daar van komt. Ze eet verder goed en is mooi fit. Ik hou het natuurlijk wel in de gaten, en zodra ze koorts krijgt of het erger wordt moet de veearts maar weer komen..

Tinkerloos schreef:@ Amandake gefeliciteerd !!!
Fotootje!!!
@ Cayusejuhh,ik zie het al helemaal voor me!!
Zoiets gebeurd alleen in films normaal...
Ik heb het snot uit mijn neus lopen van het lachen nu...wat een giller!
Gelukkig is alles goed gekomen.
En wat een naam voor een paard trouwens: Hamlap....
@ Mariska_28,gelukkig gaat het goed met Fagan.En is het niet vrij normaal voor een merrie om na de bevalling nog wat bloed te verliezen?(ik weet het niet hoor,ik vraag het me alleen maar af..)
 hamlappen
 hamlappen  

Dat heeft Kyra toch maar weer mooi gedaan
 Dat heeft Kyra toch maar weer mooi gedaan  
  Als de een begint gaat de ander ook binnen 24 uur
 Als de een begint gaat de ander ook binnen 24 uur 

oeps, nachtelijk avontuurtje van Bono met hamlap. Ben benieuwd wat die handelaar er van zegt
 oeps, nachtelijk avontuurtje van Bono met hamlap. Ben benieuwd wat die handelaar er van zegt 

die hebben nogal een avontuurtje achter de rug
 die hebben nogal een avontuurtje achter de rug 

nouja...ik zit nog te shaken hoor
 nouja...ik zit nog te shaken hoor   
  je kan me eht met NIETS opjagen...maar als het om mijn paarden of pc gaat ben ik een hyperkip
 je kan me eht met NIETS opjagen...maar als het om mijn paarden of pc gaat ben ik een hyperkip   
  *
 * ze was heel erg onrusstig, dus nog zitten kijken tot na middernacht, en vervolgens alle twee uur de wekker gezet om te kijken...naar een paard dat diep in slaap was
 ze was heel erg onrusstig, dus nog zitten kijken tot na middernacht, en vervolgens alle twee uur de wekker gezet om te kijken...naar een paard dat diep in slaap was 

Wil dat meteen komen melden hier...start pc op... en mijn externe harde schijf...waar àl mijn bestanden (zowel paardenfoto's als schoolwerk
 Wil dat meteen komen melden hier...start pc op... en mijn externe harde schijf...waar àl mijn bestanden (zowel paardenfoto's als schoolwerk  ) opstaan, reutelt als een oldtimer. Snel weer afgezet...en in grote paniek: NEE niet crashen!!!!
) opstaan, reutelt als een oldtimer. Snel weer afgezet...en in grote paniek: NEE niet crashen!!!! hoe onmogelijk
 hoe onmogelijk   heb dat ding constant nodig
 heb dat ding constant nodig 

nog geen kegels...maar ach, als ze donderdag kegelt is het goed
 nog geen kegels...maar ach, als ze donderdag kegelt is het goed 
 en voor alle geval mocht ze vandaag een kwartiertje langer
 en voor alle geval mocht ze vandaag een kwartiertje langer  )
) rooter kapot...
 rooter kapot... 

komt vast allemaal wel goed!!
 komt vast allemaal wel goed!! 

Geweldig, zo maak je nog eens wat mee......
 Geweldig, zo maak je nog eens wat mee......