[HK]Dik - Dikker - DIKST 2006, deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 10:39

Amandake, gefeliciteerd met Cleo's beeb !! Gauw foto's van de kleine hummel !!

collerpoint

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 11:04

Amandake gefeliciteerd !!! leuk een aalstreep ben benieuwd naar je fotos

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 11:05

Amandake en Marije gefeliciteerd!!

Jeetje Cayusejuhh, dat is me wat!!!

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 11:08

Neon. het was de tinker uit me onderschrift
amandke van harte meid metje mini!!
FOTOOOOOOSSSSS

Nikita_1995

Re: Dik - Dikker - DIKST 2006, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 11:11

Amandake en Marije jullie ook gefeliciteerd !!

Cayusejuhh - Wat een verhaal zeg, is wel goed afgelopen, maar nu nog de vraag dus of de merrie is gedekt

Mariska - Gefeliciteerd, wat een beauty van een veulen heb je daar, prachtig !! Nu nog even hopen dat het bloedplassen van tijdelijke aard is....., dan heb je de volgende combi al verkocht denk ik... Wat een plaatje en wat een sokken heeft ze al.....

Hier nog even een update van Nikita, gisteren 289 dagen drachtig, ze moet nog z'on 7 weekjes !!

Afbeelding

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 11:17

ja.. maar ik denk dat ik de merrie over 3 weken even schouw en anders heeft hij geluk

ziet er goed uit zeg Dienie!! mooio buukske

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 11:21

Amandeke, gefeliciteerd!

iwayalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 11:43

MarijeR en Amandake gefeliciteerd! Heb al een paar foto's van Seren en "naamloos" gezien. Prachtige veulens weer zeg! Amandake snel foto's plaatsen van jou merrieveulen he! Ben erg benieuwd!

Fleda: Jeetje kleine Fleur laat vast niet lang meer op zich wachten Spannend hoor!

Cay: Jeetje die Bono toch *heb me kapot gelachen hier* Zie het al helemaal voor me

Dienie: Leuke merrie heb je Ze ziet er lekker rond uit! Nog ff wachten op het resultaat

Mariska_28

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 11:50

Pfffff willen jullie even een beetje rustig aan doen hier...

Amandeke gefeliciteerd!!

Mooi dat het goed lijkt te gaan met Symfonie. Ik hoop maar dat ze straks gewoon weer 100% gezond is.

Mooie dikke buiken en tits voorbij zien komen! Spannend allemaal! Ben blij dat ik weer gewoon door kan slapen `s nachts.

Nou een kleine update hier:
Fagan plaste net, en het was gewoon geel! Gelukkig lijkt het bloeden, wat het dan ook geweest is, gestopt. Ik hou haar natuurlijk voorlopig nog even in de gaten.
Minder is alleen dat Ciara nu bloed vanuit haar kling. Ze heeft gelukkig geen koorts. Ze was helemaal beurs van achter, dus ik vermoed dat het daar van komt. Ze eet verder goed en is mooi fit. Ik hou het natuurlijk wel in de gaten, en zodra ze koorts krijgt of het erger wordt moet de veearts maar weer komen..

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 11:52

@ Amandake gefeliciteerd !!!
Fotootje!!!

@ Cayusejuhh,ik zie het al helemaal voor me!!
Zoiets gebeurd alleen in films normaal...
Ik heb het snot uit mijn neus lopen van het lachen nu...wat een giller!
Gelukkig is alles goed gekomen.
En wat een naam voor een paard trouwens: Hamlap....

@ Mariska_28,gelukkig gaat het goed met Fagan.En is het niet vrij normaal voor een merrie om na de bevalling nog wat bloed te verliezen?(ik weet het niet hoor,ik vraag het me alleen maar af..)

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 12:02

Gefeliciteerd met jullie mooie veulentjes! Als je dit topic leest lijkt het alsof er in Nederland voornamelijk merries & veulentjes wonen .

Prelude is op 8 mei 2005 'aangelopen' en heeft nu dus de tijd. De boel begint al wat te zakken , maar paard kegelt nog niet (wat ze iedere keer al dagen voor de worp doet). Ik hoop nog steeds dat ze het veulen op m`n verjaardag krijg, maar ik denk dat het later wordt.

Foto`s van Prelude`s beautybuik, afgelopen vrijdag:

Afbeelding

Typisch Prelude: dravend op zoek gaan naar een plekje om te rollen en dan vanuit draf neerstorten

Afbeelding

Afbeelding
Door die enorme buik kan ze moeilijk overeind komen

Afbeelding
Achteraanzicht van de buik (en van een tevreden merrie)

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 12:02

OHw cayuse, ben aan het werk maar lig stiekum in een deuk om een mailtje van een collega maar in het echt lach ik om jouw verhaal!!! Sjee Bono toch!

Tepeltje inmiddels iets meer dan 3/4 vol.

ibikus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 12:05

Heb net even het thuisfront gesproken,
de kegels zijn inmiddels verdwenen
Zou ik dan weeeer een weekend beeb krijgen?

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 12:07

Mariska_28 schreef:
Pfffff willen jullie even een beetje rustig aan doen hier...

Amandeke gefeliciteerd!!

Mooi dat het goed lijkt te gaan met Symfonie. Ik hoop maar dat ze straks gewoon weer 100% gezond is.

Mooie dikke buiken en tits voorbij zien komen! Spannend allemaal! Ben blij dat ik weer gewoon door kan slapen `s nachts.

Nou een kleine update hier:
Fagan plaste net, en het was gewoon geel! Gelukkig lijkt het bloeden, wat het dan ook geweest is, gestopt. Ik hou haar natuurlijk voorlopig nog even in de gaten.
Minder is alleen dat Ciara nu bloed vanuit haar kling. Ze heeft gelukkig geen koorts. Ze was helemaal beurs van achter, dus ik vermoed dat het daar van komt. Ze eet verder goed en is mooi fit. Ik hou het natuurlijk wel in de gaten, en zodra ze koorts krijgt of het erger wordt moet de veearts maar weer komen..

ik weet dat babys van mensen dat ook kunnen hebben uit de vagina..
Dat heet Pseudomenstruatie.. en wordt veroorzaakt door hormonen van de moeder die ze moeten afbreken.
Mischien is dit het zelfde?? * bij veulen geweest dan he *

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 12:08

Tinkerloos schreef:
@ Amandake gefeliciteerd !!!
Fotootje!!!

@ Cayusejuhh,ik zie het al helemaal voor me!!
Zoiets gebeurd alleen in films normaal...
Ik heb het snot uit mijn neus lopen van het lachen nu...wat een giller!
Gelukkig is alles goed gekomen.
En wat een naam voor een paard trouwens: Hamlap....

@ Mariska_28,gelukkig gaat het goed met Fagan.En is het niet vrij normaal voor een merrie om na de bevalling nog wat bloed te verliezen?(ik weet het niet hoor,ik vraag het me alleen maar af..)

neeee ze heet niet zo.. maar zo noemen wij haflingers hamlappen

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 12:10

Oooow, wat is internet weer traag hier

Maar ik ga toch maar een poging doen:

@ MarijeR: van harte gefeliciteerd met je hengstveulen! Dat heeft Kyra toch maar weer mooi gedaan
Als Kyra en Fleur dat nu volgend jaar ook flikken binnen 24 uur na elkaar bevallen? Dan heb jij weer een mooi meetpunt Als de een begint gaat de ander ook binnen 24 uur

@ amandakè: gefeliciteerd met het merrieveulen van Cleo!

@ Nadiene: gefeliciteerd met je veulen!

@ sjuimpje: zul je zien dat je merrie je dit jaar voor de gek houdt

@ randhoeve: welkom

@ Nadine: oeps, nachtelijk avontuurtje van Bono met hamlap. Ben benieuwd wat die handelaar er van zegt

@ Dienie: internet is errug traaaaag hier op het werk dus kan je foto niet zien maar Nikita ziet er vast wel goed drachtig uit

Hier verder weinig te melden. Fayette lag gisteren tegen een uur of half 11 - 11 uur zo schattig te slapen in d'r stal. Koppie op de grond, oortjes op kwart voor 3 en dan heel langzaam dat koppie wat op zij zakt waarna ze opeens wakker schrikt, weer weg dut, koppie op de grond en weer opzij zakken en weer wakker schrikken:D Maar ja, zodra ik op stal kwam keek ze me eerst erg verdwaasd aan met een centenbak van heb ik jou daar en daarna stond ze gelijk weer op om uitgebreid geknuffeld te worden. Nee, neem dan Hercje, die blijft tenminste gewoon lekker lui liggen als je in zijn stal komt. Want al liggend kan het vrouwtje je ook uitstekend op de juiste plekken krabben hoor

*Gaat poging doen om dit te posten. Voor de zekerheid even ctrl+a, ctrl+c doen*

Potverdrie, dames hou eens op met berichtjes plaatsen!! Zo krijg ik dit nooit geplaatst met deze langzame verbinding!

DAMES!!!!!!!!

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 12:11

@amandake: gefeliciteerd!!! ik wacht vol ongeduld op foto's

@marije: nou dat gaat snel bij jou nu!! gefeliciteerd!!

@cayusejuhh: hahahahahahahahaha!!! ik lig nu toch echt slàp van het lachen die hebben nogal een avontuurtje achter de rug

@Dienie: mooie foto

Ik ben net aan het bekomen van een flinke portie stress nouja...ik zit nog te shaken hoor
Das toch eigenlijk gek je kan me eht met NIETS opjagen...maar als het om mijn paarden of pc gaat ben ik een hyperkip

1) ongewisheid over angel...heb echt gisterenavond niet meer gebeld...en heb dus de hele nacht nachtmerries gehad over barstende follikels, zaadcellen die race houden maar toch niet op tijd kunnen zijn...*ik weet niet of jullie je dat kunnen voorstellen, maar dit soort nachtmerries zijn nog tien kjeer gruwelijker dan die met veel bloed, eindeloos vallen enzo... *

2) Gisteren om 23u naar bed...voordien nog even Tinkerbell bespied op de camera...die stond doorheen haar stal te walsen, steeds naar dr buik te kijken, staart stukje van haar af en het leek wel alsof ze stond te persen ze was heel erg onrusstig, dus nog zitten kijken tot na middernacht, en vervolgens alle twee uur de wekker gezet om te kijken...naar een paard dat diep in slaap was
Dit in combinatie met de nachtmerries uit puntje 1 zorgt nu voor wallen onder m'n ogen

3) vanmorgen sta ik op en neem als eerste een kijkje op de camerabeelden...valt me toch op dat Tinkerbells kont plots zo ingevallen is Wil dat meteen komen melden hier...start pc op... en mijn externe harde schijf...waar àl mijn bestanden (zowel paardenfoto's als schoolwerk ) opstaan, reutelt als een oldtimer. Snel weer afgezet...en in grote paniek: NEE niet crashen!!!!
Vader uit zn bed gezet om ernaar te kijken...hele tijd in twijfel en onzekerheid gezeten, maar gelukkig is ie NOG niet kapot...maar moet heel gauw een nieuwe bestellen en de ouwe zo weinig mogelijk gebruiken hoe onmogelijk heb dat ding constant nodig

4) dan moet je dus jezelf weer onder stresscontrole hebben vooraleer je naar je drachtige paard gaat kijken...want Tinkerbell heeft een radar voor mijn gemoedstoestand...en hoe opgefokter ik loop, hoe langer zij haar veulen binnenhoudt
Kom je aan....is die uier opeens weer giga nog geen kegels...maar ach, als ze donderdag kegelt is het goed
iig heb ik met héééél veel moeite een gil kunnen binnehouden...heb haar gepoetst en ben toen met haar weer gaan wandelgrazen (of het nu geholpen heeft aan haar uier of niet, kan iig geen kwaad en voor alle geval mocht ze vandaag een kwartiertje langer )

5) kom ik weer binnen..;wil foto's uploaden, jullie op de hoogte stellen,...werkt het internet niet!!! rooter kapot...
maar...gelukkig heeft me pa hem weer aan de praat gekregen...

Ik geloof dat ik echt nog gek word...
Nu eerst mijn harde schijf opstarten (duimen dat alles goed gaat!) en foto's eropzetten...dan foto's bewerken en uploaden...en terwijl hopen dat de hengstenhouder belt en vooral de neiging onderdrukken teveel naar mijn hoogdrachtige muts te gaan kijken

@mariska: komt vast allemaal wel goed!!

@uums: dat ziet er idd een erg tevreden meerrie uit

collerpoint

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 12:28

Prelude sleept ook aardig over de grond zeg
Laatst bijgewerkt door collerpoint op 11-04-06 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 12:32

wat heb jij voor banner in je scherM ?

collerpoint

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 12:36

wie ikkkkkkkkkkk? ow ik had een plaatje gezet maar ze hebben denk ik iets anders ervan gemaakt snel weg halen pff ik zie gewoon het plaatje hahah nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Laatst bijgewerkt door collerpoint op 11-04-06 12:42, in het totaal 2 keer bewerkt

ChristaMoor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 12:38

Cayusejuhh, Geweldig, zo maak je nog eens wat mee......

Amandake, Gefeliciteerd!! Foto????

Prelude is dik!! Het is dat Moor een stuk kleiner is, maar ze hebben wel veel van elkaar weg! Zeker met zo'n dikke buik!!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 12:47

amandake: gefeliciteerd!

En Marije ook weer gefeliciteerd!

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 12:55

Frenia, adem in, adem uit ...

Pauk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 13:05