Weet je wat ik denk? Als jullie op dit tempo doorgaan, dan komt er zeker een 2e deel van het DBT

Btw Marije, Sammie te koop zie ik?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vonnie schreef:Universe is ook rustiger geworden met het rijden, normaal was ze veel heter. Toen ze van de hengstenboer terug kwam en ik haar weer ging rijden zei ik ook meteen ZE IS DRACHTIG iedereen lachen en ik maar zeggen wacht maar tot ze gescand wordt. Je snapt wel dat het heel druk was toen ze eenmaal gescand werd en ja hoor ze was drachtig. Maar ze is nu wel met het opzadelen heel chagarijnig ze probeert zelfs te bijten. Kan dat er ook al mee te maken hebben? Dit is namelijk de eerste keer dat ik fok en ik weet het ook niet allemaal. Ik zou ook graag een boek willen waar vanalles instaat ( met foto's van hoe het zich vanbinnen allemaal ontwikkeld)
Tinne schreef:Vonnie, Ivanka had dat ook; dat chagerijnig zijn met opzadelen. Terwijl ze dat voorheen nooit had. Naarmate die buik begon te groeien, werd dat ook steeds erger. Maar ze deed het zeker ook al voordat de dikke buik zichtbaar werd.
MarijeR schreef:Voor ik het vergeet...
Fleur zit vandaag op 11 weken
cheyenne01 schreef:daar ben ik ook weer, met een buikfoto van cheyenne op 97 dagen![]()
http://i2.photobucket.com/albums/y29/ch ... 7dagen.jpg
IngLio schreef:@Cheyenne01: roep jij in 2006 tegen mij over msn "persen!" ???