Arme Ivanka...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tinne

Re: Arme Ivanka...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-05 10:33

Ja he? En ik vind dat ze nu ook weer veel vrolijker uit haar ogen kijkt. Als ik naar haar kijk, dan zie ik echt weer mijn eigen paardje ! Het draaien en alles gaat ook allemaal al veel beter, het gaat rustig, maar ze doet haar best!
En we zijn op de goede weg idd, ik heb er nu echt alle vertrouwen in !

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 10:35

Dat vertrouwen moet je er ook absoluut in blijven houden hoor!
Ik vind het in ieder geval allemaal heel positief klinken....wanneer komt de DA kijken?

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-05 10:36

Ik moet van de week met de kat terug naar de DA en dan zou hij gelijk een afspraak maken met mij om bij Vank te komen kijken. Maar Ivanka wordt goed in de gaten gehouden, gisteren zag ik ook al een DA vanaf zijn tuin staan kijken naar Vank .

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 10:42

Dat scheelt weer!

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 10:43

Echt relaxed dat alle ogen oop haar gericht zijn. Heb je het echt getroffen met je locatie

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-05 10:48

, dat klopt idd! De DA zei ook al dat hij haar in de gaten zou houden vanuit de praktijk, boven hebben ze namelijk nog meer zicht op de wei . Fijn idee is dat!

_Mayo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 10:49

Dat merk je toch als de nageboorte er nog in zit? lijkt mij dat je er op let of alles er wel uit is.

Gelukkig gaat het nu beter met haar, als ik jou was zou ik op die andere da overstappen.
Wie weet wat er gebeurt was als je niet op je gevoel af ging.

Gr Me

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 08:18

hoi hoi....Hoe is het met Ivanka vandaag?

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 08:23

Dat wil ik ook wel weten!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-05 09:31

Goed ! Ze heeft vandaag heel weinig pijnstillers gekregen, ze was ook allemaal zo vrolijk en liep vrij goed ! Gaat echt de goede kant op nu .

Mayo_horses: denk jij dat ik me niet schuldig genoeg voel tegenover Ivanka? Ik heb enorm veel gelezen hier op bokt en in boeken, maar een bevalling had ik nog nooit meegemaakt.
Nu nog steeds niet, maar dat even terzijde .
De volgende ochtend heb ik de DA erbij gehaald, maar die heeft niet goed gecontroleerd. Dat blijkt wel.
Ik heb er idd ook op gelet of alles eruit was. Bij Ivanka hing er ook niks meer uit, ik ging er gewoon van uit dat alles eruit was eigenlijk. Achteraf heel dom, maar dat wist ik op dat moment gewoon niet. Puur uit onervarenheid en niemand die erbij was, wist er ook maar iets vanaf.. Er is gewoon niet goed opgelet. Ik neem het mezelf kwalijk, enorm. Dat kun jij je niet voorstellen...

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 10:35

Fijn dat het beter gaat met Ivanka en wat fijn dat ze goed in de gaten wordt gehouden! Geef haar maar een lekkere knuffel

Je moet je niet schuldig voelen (alhoewel je het waarschijnlijk toch wel voelt). Jij had nog nooit een geboorte meegemaakt en ik kan me herinneren dat je had gezegd dat je dacht dat ze het had opgegeten. Dat doen een hoop merries, dus dat is vrij normaal. Jouw dierenarts had het moeten zien de volgende ochtend of het in ieder geval moeten controleren. Ga maar lekker genieten van je weer beter wordende merrie en je supergezonde kereltje!

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 10:49

Myrdal, ben het volkomen met je eens!
Sanne voel je alsjeblieft niet schuldig ...hoe kon je dit nou weten! Is gewoon een hele vervelende samenloop van omstandigheden geweest...voor jou de eerste keer, je bent er niet bijgeweest (Vanka heeft het eventjes zelf geklaard!), de DA heeft niet goed gecontroleerd etc, dus voel je alsjeblieft NIET schuldig.
Fijn dat alles nu zo goed vooruit gaat!!!

jacobien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 11:08

Jeetje Sanne, arme Ivanka! goed dat je zo op je strepen bent gaan staan! succes en sterkte!

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 11:16

Nou hartstikke mooi dat het weer een stukje beter met haar gaat.
Beetje bij beetje komt ze er wel weer bovenop, daar geloof ik in!

Eliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 11:26

Idd Tinne, voel je niet verschrikkelijk schuldig hoor (al kan ik me voorstellen dat je dat altijd een beetje blijft, je voelt je toch verantwoordelijk voor je paard...)! Je hebt er tenslotte een VA bij gehaald om alles te controleren en als die dan z'n werk niet goed doet... tenslotte is voor jou ook alles nieuw! Als je nou eigenwijs bent en er geen deskundige voor een check bijhaalt, OK, da's dom, maar dat is nu helemaal niet zo. Ik ben heel blij voor je dat het de goede kant opgaat!

Mitnait

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 11:54

Je moet je echt niet schuldig voelen hoor! Je hebt er alles aangedaan wat je kon doen, vindt ik echt top Veel mensen zouden aan jouw een voorbeeld moeten nemen, hoe jij alles hebt gedaan. Je hebt er voor gezorgd dat die nageboorte is verwijderd, anders was het nu veel slechter met Ivanka geweest.

Ik hoop dat het goed blijft gaan met Ivanka en ik blijf duimen voor jullie!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 12:54

Kijk...dat is goed nieuws. Ik kneep hem wel ff hoor. Ik hoop dat ze snel en goed opknapt en dat jullie met z'n 2tjes met jullie volle aandacht en zonder zorgen van jullie kindje kunnen genieten

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 17:46

Hoe is het met Ivanka?

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 08:25

Ja na een weekend amper bokt gelezen te hebben (vanwege mijn rsi-pols), ben ik nu ook wel benieuwd.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-05 08:34

Het lopen gaat steeds beter, alleen op het harde is het nog behoorlijk *AUW*. Ik heb voor haar stal 1 meter bestrating liggen, dus daar moet ze eerst overheen voordat ze echt in de wei staat.
Als ze op het zachte loopt, dan wandelt ze vrolijk verder .

Hier op KS staan weer nieuwe foto's van Aidan en Ivanka

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 08:43

Ze gaat dus nog steeds vooruit; houden zo . Ga zo eens even de foto's bekijken.

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 08:44

Heb je geen kuub zand dat je over die stenen heen zou kunnen storten? Bouwzand over van haar mooie nieuwe stal? Is maar een wild idee hoor

Fijn dat ze er buiten verder geen last van heeft. Scheelt echt een stuk he! En is ze nog steeds vrolijk als je aankomt?
Ben heel blij dat ze opknapt!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-05 08:47

Ik zat ook al te denken aan iets wat ik eroverheen kan doen... Ik heb geen zand meer over helaas.
Ze is nog steeds echt heel vrolijk, Brenda en Eva hebben haar gisteren IRL gezien en die vonden ook dat ze er happy uitziet.. Ondanks dat ze wat moeilijk over het stukje harde stenen gaat .

Maar we boeken vooruitgang en dat was de bedoeling ook .

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 10:37

Dat is toch wel positief nieuws hoor, Sanne!
Wat zegt de DA ervan?

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 21:22

Hoe gaat het met Ivanka en die knappe zoon van haar?