Wat een heerlijk ventje heb je sanne . Ik kom zo snel mogelijk kijken !!!
Nog maals gefeliciteerd zat de hele dag te zenuwe na je eerste sms !:D..WHAA En toen ik savonds piep piep hoorde ging ik al gillen whaaaaaaaaa veuliee!!!! en ja hoor !!!!
gefeliciteerd met Aidan!! het is egt een super mooi veulentje!! ook hele mooie foto's,, vooral die laatste van jou en Aidan het is ook egt een hele mooie naam
Maartje! Haha, er komen steeds meer zundertse op bokt . Dankjewel!
Haha Bren, ik wist dat ik jou ook helemaal gek maakte met het eerste smsje die dag . Kom maar snel kijken idd ! Leuk!
Elady, ik heb opzich niet zo lang in spanning gezeten. Woensdagochtend begon ze te kegelen en niet veel later kwam er melk uit, 's avonds spoot het eruit, dus dat kon gewoon niet lang meer duren .
Hahaha , ik heb echt een heel eigen stijl nagelaten hier .
Mijn baas had ik ook een smsje gestuurd, die was van de week komen kijken en vertelde dat ze ook begon te gillen toen ze dat smsje kreeg . Mijn gil werkt aanstekelijk
Ben vannacht thuis gekomen van vakantie en ik moest mezelf echt bedwingen om niet meteen de computer aan te zetten om te kijken wanneer je veulie geboren was !
Het is een prachtig beestje geworden, Sanne , met een hele mooie naam ook! Ik had wel verwacht dat ie minstens een week eerder geboren zou worden, maar hij heeft je geduld goed op de proef gesteld . Die foto's waar hij voor het eerst naar buiten is zijn ook geweldig, verder heb ik nog niet gekeken of je nog plaatjes op Bokt gezet hebt. Het is in elk geval heel vertederend om te zien hoe Ivanka met haar newborn son omgaat !
Wat een mooie veulen echt super! Mooie kleur ook! Mooi koppie alles helemaal goed! Veuletnejs zijn altijd lief natuurlijk maar echt mooie foto's oo ktrouwens
Hij is er! Wat issie geweldig Sanne, echt Vind het een waanzinnig gaaf veulen! En ook een mooie naam . Ga nu snel alle andere foto's van meneer bekijken
En ik ben ook net terug van vakantie en het eerste wat ik deed op bokt was een topic van jou zoeken Ik had wel al van mn zus gehoord dat het geboren was enzo Leuk veulentje, lijkt echt veel op Ivanka! Die naam past echt bij hem. Heel veel geluk met zijn 3en
Sorry dat ik nu pas reageer maar toch wou ik je nog even ontzettend feliciteren met je mooie veulen!!! En zo zie je: het lange wachten heeft toch wat moois opgeleverd!!!
Maar geen nieuws is idd ook goed nieuws . Ivanka gaat echt met de dag beter lopen, de afgelopen twee dagen heb ik haar ook al uit zichzelf wat zien draven in de wei! En met Aidan gaat alles ook super! Ik ga morgen weer foto's maken, als het niet staat te regenen dan.. want daar kan mijn cam niet tegen denk ik .