parouscha ,heb je het filmpje verstuurd ,hoop dat je het kan uploaden ,want ik denk dat velen het wel willen zien !!
nog een paar antwoorden aan iedereen :
ik ben héél blij met het gipsje alleen het had moeten gebeuren voor de braces eraan kwamen ,ik heb hun de hint van het gipsje een dikke week geleden al gegeven dan zou dat probleem al van de baan zijn geweest en kon hij nu volop van zijn braces "genieten " .Heb deze morgen geweest en heb toch eens 10minuutjes met hen op het erf gewandeld .Fighter stond zo gek ,altijd maar bokken ,steigeren en alles ontdekken ,aan alles snuffelen ,hij was zo opgewekt
,echt leuk om te zien en dat met een gips aan een onderbeen .
Ik heb hem echt de stal terug in moeten duwen .Maandag wordt hij echt ontslagen en komt hij thuis .
Vandaag gingen ze nog eens twee rx nemen van zijn beentjes om te vergelijken met verleden week ,dan gipsje af en een halve van maken met een windel erom en dan zijn braces aan .
Ik heb vandaag nog gebeld met de hengstenboer gebeld die de merrie verleden jaar geiinsimineerd heeft en de voorraad is volledig op van calato dus geen Calato meer te krijgen !!
Een extra stimulans om deze er helemaal bovenop te krijgen en hopen dat hij op een dag zo goed wordt als deze :