Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hij komt wel 1 en soms 2 keer per week uit de koppel. Dat wel...
Hij krijgt dus al een aantal weken Cure-mokpillen en we hebben die wondjes gewassen met biotex. Dat is dus ook het voordeel van hem veel in handen hebben: hij staat 100% braaf stil tijdens het wondjes reinigen. Zucchero krijgt vergeleken met de andere paarden in de opfok wel bovengemiddeld aandacht....
. Ik wil gewoon ook nu al van hem genieten!
Daarbij staat hij 166 uur per week in de koppel op het land en "verveel" ik hem maximaal (!!!!) 2 uur per week met mijn getut. Vaak dat nog niet eens, dus ook hij geniet optimaal van zijn jeugd

ze is extreem dik, maar word aan gewerkt
) 
Maar je paardje is wel heel leuk ho0r Tha_Niekje Citaat:Noa heb ik (niet waterpas, en een beetje lomp) gemeten op 1.52
ze is 1 jaar en 4 maanden.
ze groeide als veulen als een gek, ver boven alle maatstaven..de winter inopfok bleef ze stilstaan en nu gaat ze weer lekker groeien.
gelukkig gaat het niet te hard, daar ben ik heel blij mee
ik verwacht dat ze tussen de 1.63 en 1.65 zal uitgroein

Zucchero schreef:Ah met 1 jaar en 4,5 maanden 1,50m hoog met ouders van 1,63 en 1,66m .... dan is er toch nog hoop voor mij en Zuc!! Hihi wat dit betreft zou ik de tijd wel naar voren willen kijken!!
)