Maar superblij met dit prachtige meisje! Alles goed gegaan en gezond. Wat wil je nog meer.
Ik ga nog even genieten

Las al iets over een bevalstal die moeilijk doet...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinniie schreef:Polo, ik denk op het eerste zicht ook vos, maar heel soms worden palomino’s zo donker geboren. Meestal worden dat van die mooie diepgouden Palominos als ze groot zijn. Maar het zal dus even afwachten voor de verharing ofwel testen worden voor zekerheid
cp112 schreef:Gefeliciteerd polo!
Moeders had flink napijn een heeft een pijnstiller gehad. Nageboorte is gelukkig toch zelf afgekomen (duurde wat langer) en ze is mooi schoon nu
Aangezien dit de pony van onze dochters is en dus ook het veulen mochten zij de naam bedenken.
Het is Celestia geworden
[ [url=m/ys4qGX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7AAwGl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Olga89 schreef:Gefeliciteerd CP en polo!
Ik was jullie even kwijt, en ik heb het momenteel even heel erg zwaar. Het continu huilen is wat beter geworden maar ben heel erg down en moet mezelf echt een trap onder mijn kont geven om sochtends uit bed te komen.
Een aantal lieve kaarten gekregen ook 1 van wolvega, handgeschreven persoonlijke tekst door de dierenarts zelf, zo netjes van haar (je zou denken dat een balie medewerkers het eff schrijft)
En net is de rekening in mijn mailbox gekomen, hij viel me mee maar het blijft een gruwelijke bak geld en een lege stal...
superpony schreef:Olga, heel goed te begrijpen. Het is echt vreselijk naar en die emoties horen erbij. Fijn dat je wel in het topic post!!
CP, die namen ook, hahaha. En oma en mama op 1 dag is toch te leuk
Faniek; Ook echte skippy ballen.
Wpaard, ik denk in onze omgeving dan. Stuur deze Bokker een bericht. Zij biedt dat aan en zal dan ook niet ver weg zitten voor jou. memberlist.php?mode=viewprofile&u=125774