Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cayenne schreef:Ik snap de reacties van R12312 en kimmie1 wel en denk niet dat die negatief bedoeld zijn. Het is ontzettend triest en hopen maar dat het allemaal toch meevalt en de kleine meid het gaat redden, maar de manier van schrijven maakt het een beetje alsof TS het onnodig nog spannender wil maken alsof het om een soap gaat.
Ik hoop dat TS snel beter nieuws krijgt en Fortuna weer vrolijk door het land mag dartelen
wendyenbram schreef:Ik ben idd ook gaan zoeken naar andere topics om te kijken hoe het er voor stond. Zodoende weet ik dat ze (nog) niet is ingeslapen. Maar toekomst nog erg onzeker is. Ik vind de schrijfstijl van TS wel prettig, echter snap ik dat het in deze voor sommige bokkers niet fijn is, omdat het idd lijkt dat ze ingeslapen is... Maar TS heeft tot nog toe alle Topics over Una en Fortuna zo geschreven, dus het is gewoon in haar stijl dat ook dit topic zo gaat. En ik vind het zelfs brutaal dat er zo over geschreven wordt. 1 bokker vroeg hoe en waarom. Daar is antwoord op gegeven door TS en vervolgens gaan er een aantal bokkers melden dat TS het toch anders moet doen?
TS heel veel sterkte met de beslissingen die genomen moeten gaan worden. en hopelijk worden er beslissingen gemaakt welke het beste zijn voor Fortuna. En blijf vooral op je eigen wijze posten.
Succes!!!
R12312 schreef:Cayenne schreef:Ik snap de reacties van R12312 en kimmie1 wel en denk niet dat die negatief bedoeld zijn. Het is ontzettend triest en hopen maar dat het allemaal toch meevalt en de kleine meid het gaat redden, maar de manier van schrijven maakt het een beetje alsof TS het onnodig nog spannender wil maken alsof het om een soap gaat.
Ik hoop dat TS snel beter nieuws krijgt en Fortuna weer vrolijk door het land mag dartelen
Dat is precies waar ik op doelde.
jetski8 schreef:In Elise's meest recente topic over Una staat ook meer info over Fortuna. (Hoe het gaat, wat het waarschijnlijk is etc.) Ik weet niet hoe ik naar dat topic moet linken maar de mensen die Elise's schrijfstijl niet aankunnen verwijs ik daarheen! Bovendien is het Elise haar keuze om het zo op te schrijven en denk ik dat we haar in ieder geval een beetje kunnen helpen door daar hier geen discussie over te beginnen toch?
wendyenbram schreef:Ik ben idd ook gaan zoeken naar andere topics om te kijken hoe het er voor stond. Zodoende weet ik dat ze (nog) niet is ingeslapen. Maar toekomst nog erg onzeker is. Ik vind de schrijfstijl van TS wel prettig, echter snap ik dat het in deze voor sommige bokkers niet fijn is, omdat het idd lijkt dat ze ingeslapen is... Maar TS heeft tot nog toe alle Topics over Una en Fortuna zo geschreven, dus het is gewoon in haar stijl dat ook dit topic zo gaat. En ik vind het zelfs brutaal dat er zo over geschreven wordt. 1 bokker vroeg hoe en waarom. Daar is antwoord op gegeven door TS en vervolgens gaan er een aantal bokkers melden dat TS het toch anders moet doen?
TS heel veel sterkte met de beslissingen die genomen moeten gaan worden. en hopelijk worden er beslissingen gemaakt welke het beste zijn voor Fortuna. En blijf vooral op je eigen wijze posten.
Succes!!!
maroes schreef:Ik ga hard duimen Elise. Weet je nog dat je ooit eens mij met mijn veulen naar de kliniek in Bodegraven gereden heb. Daar was het eindconclusie inslapen. Dat hebben we niet gedaan en juist ons eigen gevoel gevolgd. Ipv absolute stalrust, juist beweging gegeven. Ze is helemaal opgeknapt en haar been genezen, ondanks dat ze ze zeiden dat het niet kon. Vooral je eigen gevoelvolgen. Sterkte!