Aleeneh schreef:Klophengst is geen ruinDan is hij nog wel gewoon hengst.
Maar dat kan inderdaad dan wel.
Ja weet ik

Maar bijvoorbeeld dat ze castreren, maar dat ze een balletje in de buik vergeten zijn?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JewEmm schreef:Hoe goed zijn haar ribben eigenlijk te voelen?
Ik kan me namelijk niet zo goed voorstellen dat als ze inderdaad op rantsoen is, ze met een veulen in haar buik niet zou afvallen. Dus ik denk dat ze gewoon een beetje dik is, maar ik hoop eigenlijk dat er een veulen in zit!
Eerst maar eens horen wat de da zegt, voor je haar toch op een strenger dieet zou zetten (ook geen brok meer, nog minder gras). Een mager paard met een veulentje, omdat je dacht dat het een grasbuik was is ook niet alles (ervaring...).
_Michelleee schreef:Ja weet ik![]()
Maar bijvoorbeeld dat ze castreren, maar dat ze een balletje in de buik vergeten zijn?
Niekje51 schreef:_Michelleee schreef:Ja weet ik![]()
Zoiets 'vergeten' ze niet hoor haha! Het zijn er maar twee, niet dat ze na die ene denken, zoooo niets meer te zien we zijn klaar. Een klophengst castratie is heel wat anders dan een gewone castratie. Ik kan het weten, want heb zelf ook een klophengst gehad
Maarreh, succes maandag avond!
Dimple schreef:ZoeyD,.....je mag hem wel even wassen van te voren hoor! Lekker bakken in roomboter en beetje peper en zout. Gaat hij vast beter naar binnen