Als ik het zo zie zit er nog wel 1 in , heb het vaker goed gehad haha. 1 schaap 1 lam , dus ik ja nog 1 dus nummer 2 . En zo ging ik door en toen waren er 6 en toen had ik iets van o oliebol nu moet ze leeg zijn
Anoniem
Geplaatst: 19-01-14 15:41
Daar komt nog 1?
Edit : ja! maar waar is de ander? was aan het schoonmaken en dus veel gemist
zijn 2 grote ramlammeren , ik acht de kans klein. als ik naar het schaap kijk zou het heel misschien nog kunnen , boven al wat ingevallen maar nog een flinke (uitgerekte) pens eronder
is er ook ergens een overzichtje van high alerts, of ander soort makkelijk overzicht? Ik kan alleen degene vinden met rode groene en oranje stipjes, welke hun cam aanhebben.. Waar zoeken of kijken jullie als je op marestare zit?
ik wilde net editten, of jullie altijd barn alarm aan hebben staan dankjewel! en daar komt dan te staan voor wie het alarm is?
Anoeska27
Geplaatst: 19-01-14 22:29
set_elkol schreef:
ik wilde net editten, of jullie altijd barn alarm aan hebben staan dankjewel! en daar komt dan te staan voor wie het alarm is?
Ja, het alert kun je aanklikken en dan kom je bij de cam van het alert uit.
Gem
Geplaatst: 19-01-14 22:37
Heel leuk altijd.... staat er iemand aan de voordeur, begint dat paard ineens te hinniken .
Anoeska27
Geplaatst: 19-01-14 22:40
Gem schreef:
Heel leuk altijd.... staat er iemand aan de voordeur, begint dat paard ineens te hinniken .
Of als je kind lekker aan het spelen is zodat je even op de laptop kunt. Die komt direct aangevlogen zodra ze het gehinnik hoort.
JoyCiej007
Geplaatst: 19-01-14 23:25
Hier staat regelmatig m'n laptop (met in het seizoen barnalarm standaard aan!) in de huiskamer, en wanneer er 'een paard galloppeert' of 'een paard hinnikt' roepen mijn familieleden in koor: 'Joyce, er moet er weer 1 bevallen!!!!'. Soms kijken m'n moeder of broertje zelfs ff mee