nouja ben nu thuis ga er niet vanuit dat het nu og komt ze geeft geen melk doet rustig. ligt niet staat in haar schuilstalletje rustig hooi te eten.
inverda
Geplaatst: 10-04-14 18:05
net bij haar geweest veulen is erg aan het trappen haar staart kan plat op de rug en heeft nu erg dunne mest. tevens als het veulen trapt(beweegt) bijt ze in haar buik en ze was met haar achterbenen aan het stampen.
ja ze eet meer als anders. ze gedraagt zich ook anders ben nu even thuis.(we wonen 7,5 km verderop) ga zo even eten omkleden en dan rond 9 uur na haar toe en blijf daar. dus we zullen zien wat ze gaat doen heb het idee dat het vannacht komt na aanleiding hoe ze vandaag deed. maarja geen melk dusja
ja idd, Donna lees anders gelijk alles even. staat bij dat we het eerst dachten maar niet wisten. toen hebben laten scannen en ze tegen haar laatste dagen loopt.
ja inderdaad spannend al 2 nachten gewaakt. ben benieuwd wat ze doet is alleen zo lastig gokken ook omdat ze geen melk geeft.
Donna6
Geplaatst: 10-04-14 20:40
Ooh sorry,lees net pas goed door hierbij sorry,maar ik volg zeker!
Oeh, ik spring net op het juiste moment in, wat spannend! Een shetlander merrie is ook bij mijn verzorgpony drachtig, zo spannend! Kan ook ieder moment gebeuren!
helaas nog steeds niets. het wachten en waken gaat verder. het viel me op dat ze maximaal 10 happen hooi heeft gehad en 1 x heeft gepoept sinds gisteren 4 uur smiddags