1 mei geboren Zjie's Aurora merrieveulen van Zjie's the One & Bon Jovi
Set_Elkol
Geplaatst: 01-05-14 15:01
mooie naam pp
Ssuuz92
Geplaatst: 03-05-14 13:17
Ik kan jullie met veel blijdschap vertellen dat Waterland's Aswinta - Schimmel (v. Yaverland Carousel) x Vollenhof's Galactic Power afgelopen nacht is bevallen van een prachtig mooi schimmel merrietje Waterland's Abba.
En ook ik kan eindelijk vertellen dat mijn merrie vannacht (6 mei) is bevallen van een hengstveulen. Hij heet Justa Twisted Chex (Just Twist Miss BH Jacky x Brady Chex)
enjoy86
Geplaatst: 07-05-14 12:20
en ook weer prachtige veulens erbij, proficiat iedereen!
Geboren! Javino ( Davino vod x Rubinstein ) hengst 11 mei
zuidamjansen
Geplaatst: 13-05-14 07:38
Heel triest maar nu kan ik erover praten maar mijn merrie caratina (rafurstinels x ravel x saros)was 6 mei uitgeteld maar heeft op 26 april een super mooi merrie veulen gekregen via een redbag geboorte ze heeft het helaas niet mogen redden ook de moeder zou er onderdoor gaan maar zij gaat gelukkig goed nu daar ben ik dan ook heel blij mee ondanks het grote verlies de vader was do spiritivo.
Susantje09
Geplaatst: 13-05-14 13:09
Boran is bevallen van een kleine veulen genaamd Ranja, het gaat goed met hem
ook hier een drachtige merrie, konik x ? bont een extra'tje maar ben heel benieuwd wat er uitkomt. ze is pas in augustus uitgerekend een laat veulen dus!
Vanochtend vroeg is Astra bevallen van Waterland's Armani een zwart hengstje.
We hadden gister avond zo iets van Nja.. t zal aankomende 24 uur nog niet komen zo te zien. Maar vanochtend werden we toch verrast. Nog 2 merries te gaan