Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:Wat vreselijk nieuws maar zou ook voor second opinion gaan én dan wel naar utrecht
Sientje schreef:tita schreef:Wat vreselijk nieuws maar zou ook voor second opinion gaan én dan wel naar utrecht
En wel héél rap ook!
Edit: Ik lees nu je hele relaas, het blijft op mij overkomen of er wel heel lang is aangemodderd, kun jij niet helpen, je bent afhankelijk van je dierenartsen. Juist omdát ze zo jong is, verdient ze in mijn beleving een tweede opinnie.
Wat bedoel je trouwens met 'onderhuid'? De huid zelf of het gewrichtskapsel? En ben je nog te weten gekomen hoe ze dit heeft opgelopen?
Nou, heel erg veel sterkte, ik hoop voor jou en je paardje het beste.
RosiePosie schreef:Heel veel sterke! Voreen wordt gebruikt voor ontstekingen die niet bacterieel zijn, heb ik begrepen, dus ontstekingen waarbij antibiotica niet helpen, Voreen is bijnierschorshormoon, corticosteroïden. Wij spuiten onze geit er nu ook mee in, in de hoop dat het helpt. Zelf ben ik ermee geinjecteerd in mijn schoudergewricht... dat heeft werkelijk fantastisch geholpen. Heel veel sterkte, wie weet, jullie wil samen... !!