Ja hoor, nog steeds... Net weer even wezen kijken (da's het voordeel van de beesten aan huis en werken vanuit huis!) en ze heeft echt een volle uier hoor, toch wel een halve Galia meloen als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik wil dit ook wel even volgen! Poeh, begint toch wel vervelend te worden om zo lang te moeten wachten lijkt me! Maargoed, nog eventjes lees ik.. Veel succes hoor!
Ik verwachtte even een verzameltopic gevonden te hebben met foto's van de groei van een klein ezeltje. Alleen als ik er zo wat doorheen scroll blijkt dat Moeders al maanden een topic heeft maar nog geen kleine.
Ben erg benieuwd, hoop voor jullie en voor moeders zelf dat er snel een ezelveulen geboren wordt!
elke keer benieuwd als ik op bokt zit, maar nog steeds geen klein veulentje......sterkte hoor Suus..
Suusje1972
Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-11 18:01
Vandaag een klein beetje nieuws, de spenen zijn nu ook gevuld. Volgens de ezelboeken die ik heb liggen duurt het dan nog een dag of 3. Dussssssss, voor het weekend hebben we eindelijk een ezelbeeb! (hoop ik... )
LindyH
Geplaatst: 27-07-11 18:50
Zal je net zien... Heb ik al die maanden mee zitten wachten, ga ik één weekendje weg...
Hé goeie tip Cookies! En dan hou ik er ook een wortel bij, gegarandeerd resultaat! LindyH, ik geef het door aan Colette misschien kan ze zorgen dat het veulen er vóór vrijdag is?
Ja ik ben het wachten meer dan zat maar ja wat doe je er aan hè... Ik heb de camera al klaar liggen incl. 2 volle batterijen en 2 lege geheugenkaartjes. Ik ben d'r klaar voor, kom maar op!
IK heb ergens in het begin van het topic als is gereageerd...heel regelmatig lees ik weer mee.. Maar steeds geen veulen.. ben echt benieuwd wat er vannacht gebeurd is