Ooh wat leuk het seizoen is weer begonnen, ik ga ook weer zoveel mogelijk proberen te volgen en aangezien mijn merries ook onder de live-cam gaan, tenminste als we de zooi aangesloten krijgen, plaats ik dan hier ook een linkje
melanie_h: gaaf dat jullie merries ook op de cam gaan! Vind t altijd gaaf om merries van 'boktbekenden' zeg maar mee te staren! Vorig jaar met Nine en de haflingerkruising ook meegekeken, vind t erg verslavend, haha!
melanie_h
Geplaatst: 16-01-11 22:50
Dak je superhafje, een paar extra ogen zijn altijd heel welkom
Dit is bij ons thuis. De bovenste merrie Paquerette heeft jammer genoeg haar veulentje verworpen. De onderste merrie Chakya is pas in juni uitgerekend , zij is gedekt door A.F Umoyo. Dus tot die tijd vermaak ik me ook met marestare.
Kijk ik even op de cam van owens top of the hill, ligt daar ineens een wit dotje met deken...veulentje gewoon! Merrie kijkt er alleen niet zo lief naar....
hmmm...ik denk dat ze buren heeft waar ze niet aardig naar kijkt, als ik t even beter bekijk zeg maar, gelukkig maar!
xElienx
Geplaatst: 18-01-11 11:24
oh ohw hopelijk is het geen OLWS- veulentje. dat kan we de rede zijn dat de merrie er niet veel van wil weten. moeder ziet er niet uit als een LWO-drager
Hoi allemaal! Vorig jaar was ik een trouwe meelezer, en keek ik ook vaak mee op de cam. Misschien herinneren jullie je de mini pony Makkie nog? Ik volg het in ieder geval weer, en hoop dat ik mag meekletsen!
Hoi Ilona, dit is geen kletstopic, zie openingspost. Dit topic is bedoel voor de updates en posts over de cams. In de openingspost kun je het OOT vinden, het kletstopic.